سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گزارش عملکرد اداره بازیافت در سال 93

رئیس اداره بازیافت منطقه 8 از عملکرد اداره بازیافت در سال 93 خبر داد.

سعید کاظمی رئیس اداره بازیافت منطقه 8 در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به عملکرد اداره بازیافت در سال 93 اظهار کرد: اداره بازیافت اقدامات زیادی را برای شهروندان منطقه 8 به مرحله اجرا درآورد که به بعضی از مهم‌ترین برنامه‌ها اشاره خواهیم کرد.

وی ادامه داد: آموزش بازیافت در مدارس با هدف آشنایی دانش‌آموزان با موضوعات بازیافت و چگونگی تفکیک پسماند خشک از تر و خطرات دفن زباله برای طبیعت از اقدامات مهم اداره بازیافت است.
کاظمی بیان کرد: آموزش بازیافت به گروه هدف و بانوان خانه‌دار در مراکز درمانی، خانه سلامت و سرای محلات برگزار شد.

وی با اشاره به یک روز تفکیک پسماند خشک در مدارس افزود: این طرح با همکاری دانش‌آموزان و با هدف آشنایی آنها با تفکیک زباله‌های خشک از تر، برگزار شد.

کاظمی تصریح کرد: پاکسازی زباله‌های دپو شده در ملک مسکونی فاقد سکونت توسط اداره بازیافت در خیابان دردشت، با هدف ترویج مبارزه با آلودگی‌های زیست محیطی در منطقه 8 انجام شد.

وی با بیان اینکه طرح روز بدون نایلکس در منطقه 8 با موفقیت انجام شد، گفت: این طرح با هدف ارتقاء سطح آگاهی شهروندان با مفهوم بازیافت خرید کمتر، استفاده نکردن از ظروف یکبار مصرف، با ارائه بروشورهای اطلاع‌رسانی و کیسه‌های نان خشک تهیه شده از الیاف طبیعی انجام شد.

وی در پایان گفت: با توجه به ازدیاد پسماندهای شهروندان، طرح ملودی با هدف توسعه فرهنگ تفکیک پسماندها از مبدأ به صورت روزانه، خودروهای جمع‌آوری پسماندهای خشک کردند و این طرح با موفقیت در محله ملودی انجام شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: بازیافت ، عملکرد ، شهرداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.