سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قاچاقچیان نوروزی در تله پلیس گرفتار شدند/ توقيف يک تن و 207 کيلو حشيش و ترياک در اصفهان

جانشين فرمانده انتظامي استان اصفهان از انهدام دو باند قاچاق مواد مخدر و کشف محموله يک تن و 207 کيلويي حشيش و ترياک در عمليات ضربتي ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر اين فرماندهي خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سرهنگ حسين حسين زاده جانشين فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: همزمان با آغاز سال نو ماموران سخت کوش پليس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان با اشرافيت بالاي خود و رصد باندهاي قاچاق از ورود دو محموله مواد مخدر به استان مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وي افزود: سرانجام شب گذشته در دوعمليات جداگانه در منطقه شرق و جنوب استان دو دستگاه خودروي کاميون کشنده حامل مواد مخدر شناسايي و توقيف شدند.

اين مقام مسئول عنوان داشت: در مجموع اين دو عمليات ماموران مقدار 942 کيلوگرم حشيش و 265 کيلوگرم ترياک را کشف و پنج نفر را در اين زمينه دستگير و تحويل مراجع قضائي دادند.

سرهنگ حسين زاده گفت: متهمان دستگير شده غير بومي و از افراد سابقه دار در زمينه قاچاق مواد مخدر هستند که به لطف خدا و عنايت حضرت زهراي مطهر (س) که در ايام شهادت ايشان قرار داريم توانستيم نقشه اين افراد را نقش برآب کرده و امنيت و آرامش را به جامعه اسلاميمان هديه کنيم.

اين مقام انتظامي با بيان اينکه مبارزه با قاچاقچيان و توزيع کنندگان مواد مخدر در اولويت برنامه هاي فرماندهي انتظامي استان اصفهان است گفت: برنامه ها و طرح هاي مقابله اي پليس در ايام نوروز هم مانند ساير ايام سال همچنان با قوت و شدت تمام  دنبال مي شود و ماموران پليس به صورت شبانه روز جاده هاي استان را زير نظر دارند.


انتهای پیام/
برچسب ها: حوادث ، توقیف ، حشیش ، تریاک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.