سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون نظارت تاکسیرانی به باشگاه خبرنگاران خبر داد:

برخورد قاطع با رانندگان متخلف

معاون نظارت و امور مناطق سازمان تاکسیرانی تهران با اشاره به کنترل و نظارت این سازمان بر تاکسیرانان گفت: رانندگانی که بر خلاف قیمت‌های مصوب شورای اسلامی شهر تهران از شهروندان کرایه دریافت کنند برخورد قاطعانه می‌شود.

مهدی اسماعیل بیگی معاون نظارت و امور مناطق سازمان تاکسیرانی تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه کنترل و نظارت این سازمان بر رانندگان به صورت جدی انجام می‌شود، اظهار کرد: با رانندگان متخلف براساس قانون برخورد می‌شود.

وی ادامه داد: ادعایی در خصوص اینکه عده‌ای از رانندگان کرایه‌های بیشتری از شهروندان دریافت می‌کنند نداریم اما در صورت مشاهده اقدامات جدی انجام می‌دهیم.

اسماعیلی بیگی با تاکید بر اینکه کشورای اسلامی شهر تهران مصوبه‌ای در خصوص افزایش نرخ کرایه در سال 93 به تصویب نرسانده است، تصریح کرد: افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها تنها از تاریخ مقرر تعیین شده از سوی شورای اسلامی شهر تهران قابل اجرا است.

معاون نظارت و امور مناطق سازمان تاکسیرانی افزود: شهروندان باید براساس نرخ نصب شده بر روی شیشه‌های تاکسی کرایه‌های خود را پرداخت کنند.

وی در پایان با اشاره به مشاهده تخلف رانندگان تاکسی، افزود: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف از سوی این رانندگان می‌توانند با سامانه 1888 تماس گرفته و شکایات خود را به ثبت رسانند.

انتهای پیام/
برچسب ها: برخورد ، قاطع ، رانندگان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.