سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت‌الاسلام والمسلمین علوی در آبادان:

امنیت پایدار کشور پویایی اقتصادی را به همراه دارد

وزیر اطلاعات گفت: امنیت پایدار کشور در همه عرصه‌ها، پویایی اقتصادی را به همراه دارد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام والمسلمین "سیدمحمود علوی" وزیر اطلاعات شامگاه پنجشنبه 28/12/93 در جمع بزرگان، سران طوایف، نخبگان و عشایر شهرستان های آبادان و خرمشهر، اظار داشت: امنیت و ثبات ایران اسلامی، این دستاوردها مرهون کمک‌های خداوند، رهبری مقام معظم رهبری، ولایتمداری مردم و فداکاری سربازان گمنام امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) است. 

وی با تجلیل از وحدت ملی مردم در راستای تحقق اهداف نظام گفت: امنیت پایدار کشور در همه عرصه ها، پویایی اقتصادی را به همراه دارد.

وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی ایران  با تجلیل از رشادت و ولایتمداری عشایر عرب خوزستان در دفاع از ارزش های نظام جمهوری اسلامی افزود: این خطه دلاورخیز، بزرگانی نظیر علی بن مهزیار از شاگردان ائمه اطهار را پرورانده است و مردم آن نیز همیشه دوستدار ائمه اطهار و ولی فقیه بوده‌اند.

 وی افزود: با وجود اینکه امنیت برخی شهرها و مناطق کشورهای همسایه ناپایدار است، ایران اسلامی از امینت پایداری در همه عرصه‌ها برخوردار است.

حجت‌الاسلام والمسلمین علوی تصریح کرد: اگرچه دشمنان، سعی در خدشه‌دار کردن امنیت کشور دارند اما با اتحاد و همدلی نیروهای امنیتی در کنار رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری و ولایتمداری و اتحاد مردم، ایران اسلامی در کمال امنیت و در مسیر پیشرفت و ترقی قرار دارد.

وی با بیان رشادت‌های مردم این استان به ویژه عشایر عرب در دوران دفاع مقدس، گفت: عشایر عرب خوزستان، همیشه در کنار نظام جمهوری اسلامی بوده‌اند و از آرمان‌های نظام دفاع کرده‌اند.

 وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی ایران، در ادامه با بیان نگاه ویژه مقام معظم رهبری و دولت یازدهم به توسعه پایدار استان خوزستان گفت: دولت نیز، افزایش مشارکت مردم در تامین امنیت را در دستور کار خود قرار داده است.

در ادامه سه تن از سران قبائل خوزستان، به بیان مشکلات شهرستان های آبادان و خرمشهر پرداختند.

وزیر اطلاعات نیز در این دیدار، به زبان عربی به بیان خاطرات خود از سال های حضور در استان خوزستان به ویژه شهرستان آبادان پرداخت.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.