سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کارشناس بازار سرمایه مطرح کرد

بهبود شرایط بازار سرمایه با استفاده از صندوق سرمایه‌گذاری/ نرخ‌گذاری خوراک پتروشیمی باید با فرمول بلندمدت صورت گیرد

کارشناس بازار سرمایه گفت: صندوق‌های سرمایه‌گذاری یکی از ابزارهای مهم در جهت کمک به بهبود در روند بازار سرمایه برای بازگشت رونق محسوب می‌شوند.

عظیم ثابت در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با بیان اهمیت صندوق تثبیت بازار سرمایه، اظهار داشت: صندوق‌های سرمایه‌گذاری در شرایط رشد زمانی که بازار نیازمند جمع‌آوری سرمایه هستند مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کارشناس بازار سرمایه در این باره ادامه داد: صندوق سرمایه‌گذاری بازار سرمایه یکی از ابزارهای مهم در جهت کمک به افت شدید بازار به حساب می‌آید.

ثابت با اشاره به موارد استفاده از صندوق سرمایه‌گذاری تصریح کرد: وقتی در بازار سرمایه صندوق‌های سرمایه‌گذاری و کارگزاری‌های حمایت از بازار سرمایه وجود نداشته باشد و زمانی که بازار افت می‌کند مجبور به فروش سهام شده و از این رو فشار مضاعف در بازار سرمایه به وجود می‌آید و باعث افت شدید در این بازار خواهد شد.

کارشناس بازار سرمایه با اشاره به منابع صندوق‌های سرمایه‌گذاری بیان کرد: منابع صندوق‌های سرمایه‌گذاری باید از منابع شرکت‌های بزرگ باشد تا این منابع از طریق بازارگردانی و مدیریت در مواقع لزوم به کمک بازار سرمایه بیایند.

تعیین نرخ خوراکی‌ پتروشیمی‌ها

وی در خصوص اهمیت نرخ‌گذاری بر خوراک پتروشیمی گفت: در نرخ‌گذاری خوراک پتروشیمی ابهامات فراوانی وجود دارد که وهله اول باید ابهامات این صنعت برطرف شود تا از این طریق بتوان روند بهبود این صنعت را در پیش داشت.

کارشناس بازار سرمایه در این باره افزود: نرخ گذاری خوراک پتروشیمی باید معقولانه و با فرمول بلندمدت صورت گیرد تا ابهامات این صنعت از بین برود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.