سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ویلیامز: فراری از ما سریع‌تر است

به نظر می‌رسد ‫فراری‬ با شروع خوبی که در ‫استرالیا‬ داشت، بسیاری از تیم‌ها و مهندسین آنها را در بهت و تعجب فرو برده است.


به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران فراری پس از سال‌ها فصل گذشته برای اولین بار نتوانست حتی در یک گرندپری هم به پیروزی برسد و فقط دو بار در سکوی قهرمانی دیده شد. فراری در حال حاضر لیدر تیم‌هایی است که پشت‌سر ‫مرسدس‬ صف کشیده‌اند.


کریستیان هورنر مدیر تیم ‫ردبول‬ باور دارد فراری پیشرفت فوق‌العاده‌ای در موتورهایش داشته است. برای اثبات این موضوع هم به تیم ‫سائوبر‬ اشاره کرد که با وجود استفاده از بال جلوی فصل گذشته، توانستند در گرندپری استرالیا عملکرد بسیار موفقی داشته باشند.


هورنر گفت: اختلاف در موتورها است.
پَت سیموندز از ‫ویلیامز‬ هم درباره عملکرد فراری عنوان کرد: در حال حاضر فراری از ما سریع‌تر است. اما نظر میکا سالو از رانندگان قدیمی رقابت‌های فرمول‌یک هم جالب است.


او گفت: انتظار این را نداشتم. فراری خیلی خوب به نظر می‌رسد. فتل موفق شد فلیپه را شکست بدهد و سرعت کیمی هم در رقابت از ماسا بیشتر بود.اما مرسدس‌ها خیلی دور هستند.


با این وجود، سالو باور دارد هنوز هیچ چیز مشخص نیست و گرندپری استرالیا هیچ تصویری را نمی‌تواند از وضعیت تیم‌ها به نمایش بگذارد.
سالو افزود: رقابت در استرالیا همیشه با سر در گمی همراه است. در مقایسه با آلبرت‌پارک، ‫مالزی‬ پیست نرمال‌تری است.

انتهای پیام /



برچسب ها: فراری ، ویلیامز ، سریع تر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.