سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزد؛

اسکان حدود سه هزار نفر در نخستین روز ورود مسافران به یزد

مسوول روابط عمومی ستاد نوروزی اسکان مسافران اداره کل آموزش و پرورش استان یزد از اسکان نزدیک به سه هزار نفر از چهارشنبه شب در اماکن اقامتی فرهنگیان این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یزد؛رضا قانع گفت: این افراد در قالب 574 خانوار در مدارس و اماکن از پیش تعیین شده که آماده سازی و تجهیز شده بود مستقر شدند.

وی با بیان اینکه این افراد در قالب پنج هزارو 930 نفر روز بودند؛افزود: دو هزارو 473 نفر از این تعداد را فرهنگیان و بقیه هموطنان غیر فرهنگی تشکیل می دهند.

قانع ادامه داد: افزون بر یکهزارو 200 نفر، خدمات اسکان نوروزی را در 15 پایگاه، 418 مدرسه،خانه های معلم و مراکز رفاهی به مسافران نوروزی ارائه می کنند.

وی به برپایی سه پایگاه پذیرش مسافران در شهر یزد اشاره کرد و افزود: به منظور فراهم آوردن زمینه سهولت دسترسی مسافران، این پایگاهها در مبادی سه گانه ورودی شهر یزد استقرار یافته اند .

این مسوول به نصب حدود 100 بنر اطلاع رسانی و مسیریابی در شهرستانها و مناطق استان اشاره کرد و گفت:علاوه بر این تمامی اطلاعات مورد نیاز مسافران در سایت اداره کل آموزش وپرورش به نشانی yazdedu.ir منعکس شده است.

انتهای پیام/ش
برچسب ها: اسکان ، مسافران ، نوروز ، یزد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.