سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نفر سوم وزنه برداری کشور:

هدفم ورود به تیم ملی است

محسن داوودی گفت: هر سال تعداد وزنه‌برداران دسته فوق سنگین اضافه می شود و رکورد‌های خوبی هم به دست می‌آید.

محسن داوودی، نفر سوم وزنه برداری کشور در حاشیه رقابت‌های قهرمانی کشور وزنه برداری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: رقابت‌های کشور سطح بالایی دانست و رکود‌های خوبی هم در این رقابت ها کسب شد. با توجه به اینکه محسن بهرام‌زاده به تازگی وارد دسته +105 شده‌است فکر نمی‌کنم وزنه خوبی بزند، اما عملکرد بسیار خوبی داشت. رشید شریفی هم که 3 سال قهرمان این وزن است و از تجزیه بالایی برخوردار است.
 
وی ادامه داد: با توجه به مصدو‌میتم از وزنه‌هایی که بالای سر بردم نسبتا راضی هستم، اما فکر نمی‌کنم مربیان و کسانی که برایم زحمت کشیده‌اند از نتیجه کار من راضی  باشند.

داوودی با اشاره به مشکلات وزنه‌ برداری تهران بیان کرد: تهران اکنون تنها مشکلی که دارد نداشتن باشگاه و مشکلات سخت افزاری است و من فکر نمی‌کنم از نظر تعداد وزنه‌برداران مشکلی داشته باشیم.
وی در ادامه بیان کرد: مشکلاتی که وزنه‌برداران تهران با آن روبرو هستند به خاطر نبود باشگاه است و گرنه باید رتبه بهتری داشته باشیم. تهران برای آماده کردن یک تیم 8 نفره مشکل داشت، اما با تمام این مشکلات توانستیم مقام سوم رقابت‌های قهرمانی کشور را به دست بیاوریم.

محسن داوودی مقام سوم مسابقات قهرمانی کشور در پایان خاطر نشان کرد: هدف من مسابقات ملی و ورود به تیم ملی است که بتوانم پیشرفت بیشتری در وزنه برداری داشته باشم و باعث افتخار ایران شوم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.