سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اداره بازیافت منطقه2 به باشگاه خبرنگاران خبر داد:

بهترین سفره هفت سین از مواد دور ریختنی در غرب تهران گسترده می‌شود

رئیس اداره بازیافت منطقه2 از گسترده شدن زیباترین سفره هفت سین از مواد دور رختنی در این منطقه خبر داد.

امین رضا فرهمند رئیس اداره بازیافت منطقه2 در گفت‌وگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  ، با اشاره به آستانه سال جدید اظهار کرد: در راستای طرح استقبال از بهار 94 همزمان با برگزاری برنامه‌های گسترده آموزشی و هنری با هدف نهادینه کردن فرهنگ تفکیک پسماند، سفره هفت سین از مواد دور ریختنی سراهای محلات منطقه2 انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: همزمان با رونمایی از سفره هفت سین با مواد بازیافتی (بهترین‌ها از دور ریختنی‌ها) که با حضور مدیران شهری برگزار می‌شود برنامه‌های فرهنگی و آموزشی همراه با اهدای تخم مرغ رنگی اجرا می‌شود.

وی افزود: هدف از این طرح نهادینه کردن استفاده بهینه از مواد دورریختنی، استفاده از زبان هنر و آفرینش‌های هنری در بحث فرهنگسازی،‌آشنا کردن خانواده‌ها به خصوص کودکان با مقوله بازیافت،‌توجه جدی به جلب مشارکت شهروندان در همراهی با مدیریت شهری به منظور کاهش زباله در سطح شهر است.

رئیس اداره بازیافت با اشاره به طرح تفکیک پسماند از مبدا گفت: جمع‌آوری و انتقال زباله‌های حجیم در روزهای پایانی سال با شروع خانه تکانی‌ها از درب منازل در حال انجام است.

وی در پایان گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی بازیافت در مدارس، خانه‌های سلامت و آموزش بازیافت در قالب گروه‌های نمایشی از دیگر برنامه‌های اداره بازیافت منطقه2 تا پایان اسفند ماه است.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: بازیافت ، منطقه2 ، سفره
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.