سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آقاتهرانی در نطق میان‌دستور:

دولتی‌ها مردانه به وظیفه خود عمل کنند/ قدردانی از عملکرد قوه قضاییه در برخورد قاطع با متخلفان

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر گفت: از قوه قضاییه به خاطر ورود قاطعی که نسبت به قضاوت کسانی که برای خود حق ویژه‌ای قائلند بسیار تشکر می‌کنم، این کار درستی است، میان افراد فرق نگذارید ارباب و رایتی نیست، همه نسبت به قوانین یکسانند و قوانین باید برای همه اجرایی شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام آقاتهرانی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در جلسه علنی امروز دوشنبه 25 اسفند در نطق میان دستور خود در تذکری خطاب به نمایندگان مجلس گفت: بنده فارغ از هر جناح و جناح‌بندی چند نکته را باید بیان کنم، امروز هزار و 24 امین روز از مجلس نهم می‌گذرد و تنها 439 روز دیگر فرصت کار داریم.

وی افزود: چرا هر گاه گفتمان انقلاب اسلامی جانی می‌گیرد چند نفر کافه را بر هم می‌زنند؟ این بداخلاقی‌ها برای چیست.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از قوه قضاییه به خاطر ورود قاطعی که نسبت به قضاوت کسانی که برای خود حق ویژه‌ای قائلند بسیار تشکر می‌کنم، این کار درستی است، میان افراد فرق نگذارید ارباب و رعیتی نیست، همه نسبت به قوانین یکسانند و قوانین باید برای همه اجرایی شود.

آقاتهرانی اظهار داشت: دولت و مسئولان فتنه‌های کوچک را جمع کنید هر روز یکی دو نفر چیزی را راه می‌اندازند، شما هم هی کمیته راه می‌اندازید این می‌شود زنجیره و فتنه، مگر همه وزارتخانه‌ها و تشکیلات دست شما نیست جلوی آن را ببندید و مقصر را بگیرید و بداخلاق را تربیت کنید.

وی افزود: بنده احساس می‌کنم که خود ما ادامه می‌دهیم، غلط می‌کند کسی که سنگ بزند و غلط می‌کند کسی که بی‌ادبی کند، برخورد کنید لازم نیست که مردم ورود کنند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان این که دولتی‌ها مردانه عمل کنند گفت: من می‌ترسم آنجا هم شل بیایید اما شما باید به وظیفه‌تان عمل کنید چرا که این یک وظیفه قانونی، شرعی است.

آقاتهرانی در پایان خاطر نشان کرد: بنده گاهی اوقات احساس می‌کنم این شلوغ کاری‌هایی که اتفاق می‌افتد اتفاق نیست و اشتباه است.


انتهای پیام/

برچسب ها: صحن ، علنی ، مجلس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.