در شهر تهران حدود 200 بازار روز و میدان میوه و ترهبار وجود دارد که هدفشان حذف واسطهها و عرضه مستقیم محصولات کشاورزی به مردم است.
به گزارش گروه چند رسانهای باشگاه خبرنگاران، در شهر تهران حدود 200 بازار روز و میدان میوه و ترهبار وجود دارد که هدفشان حذف واسطهها و عرضه مستقیم محصولات کشاورزی به مردم است.
قیمت محصولات عرضه شده در میادین میوه و ترهبار هر هفته یکبار در شورای نرخگذاری تعیین میشود، مفهومش این است که قیمتهای درج شده در همه این میادین باید یکسان باشد اما ظاهرا اینطور نیست.
زیادهفروشی و بدرفتاری برخی کارکنان میادین میوه و ترهبار از مشکلاتی است که همواره مردم از آن گلهمند هستند.