سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون امور مجلس و استان‌های رسانه ملی خبر داد:

ستاد انتخابات رسانه ملی فعال می‌شود

حجت الاسلام والمسلمين موسوی مقدم در مراسم تكريم و معارفه مديران كل پيشين و جديد امور مجلس صدا و سيما تعامل مستمر با نمايندگان مجلس را برای پيشبرد اهداف سازمان موثر دانست.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، معاون امور مجلس و استان‌های صدا و سيما در اين مراسم تجميع فعاليت‌های پارلمانی در معاونت استان‌ها را عامل بهبود و ارتقای سطح تعامل نمايندگان با سازمان از طريق مديران كل مراكز ارزيابی و تصريح كرد: اين موضوع ظرفيت  معتنابهی برای افزايش سطح تعاملات با قوه مقننه است.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال آينده از آغاز به كار ستاد انتخابات رسانه ملی از روزهای اول سال 94 خبر داد و افزود: بيشترين تلاش و هدف اين ستاد جلب مشاركت حداكثری مردم در انتخابات و افزايش بينش آنان درخصوص جايگاه مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

معاون امور مجلس و استان‌ها تعامل مثبت سازمان با مجلس را از نتايج مديريت آقای ميرتاج‌ الدينی بيان كرد و گفت: گروسی با تجربه يك دوره مسئوليت در اداره كل امور مجلس سازمان و آشنايی با وظايف و اهميت جايگاه مجلس می توانند موفقيت‌های دوره مديريت ميرتاج‌الدينی را ادامه دهد.

حسن گروسی، مديركل امور مجلس سازمان صدا و سيما، نيز در اين مراسم اظهار اميدواری كرد با همكاری همه معاونت‌ها و همراهی مديران و كاركنان در اجرای راهبردها و سياست‌های رسانه ملی در مجلس موفق باشد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.