سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راجرز: لیورپول خود را از آخر فصل نشان می دهد

سرمربی باشگاه لیورپول بر این باور است که باشگاه لیورپول می‌تواند به خوبی خود را نشان دهد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، باشگاه لیورپول که این روزها در جایگاه پنجم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس قرار دارد باید به هر قیمتی که شده جایگاه خود را ارتقا دهد تا بتواند در جمع 4 تیم برتر لیگ جزیره قرار گیرد و به رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا صعود کند.

اما براندون راجرز سرمربی ایرلندی و جنوبی این تیم بر این باور است که تیمش می‌تواند در پایان فصل از غایت پتانسیل خود بهره ببرد و بتواند در جمع 4 تیم برتر قرار گیرد و موقعیت سال گذشته را تکرار کند.

وی در این خصوص گفت: اگر به یک سال گذشته نگاهی بیاندازید وقتی من همه را در پست‌هایشان می‌گذارم و به صورت فردی به تیم کمک می‌کنند بهتر می‌شوند. این راه جدیدی برای کار کردن است و بتوانیم به صورت گروهی در نهایت تیم را بهبود بخشیم،‌ ما دوباره یک بار دیگر در پایان فصل قدرت واقعی لیورپول را به همگان نشان می‌دهیم. پس از آنکه اولین سال حضور من در این تیم به پایان رسید،‌ اتفاقات زیادی رخ داد و مسائل زیادی تغییر کرد. بازیکنان زیادی به این تیم آمدند تا به ما یاری برسانند،‌ اما مسئله‌ای که وجود دارد این است که ما بازیکنان کلیدی در این تیم داشتیم که دیگر آنها را در اختیار نداریم. ما در پایان فصل گذشته بسیار خوب ظاهر شدیم و فاصله کمی داشتیم تا به قهرمانی دست یابیم و تابستان سال گذشته با تغییرات زیادی همراه شدیم و این فصل در پی بهبود و وفق دادن خود با این شرایط بوده و هستیم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.