سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تازیکه به باشگاه خبرنگاران خبر داد:

راه اندازی گشت‌های ویژه در ایام نوروز در استان گلستان

فرمانده یگان اداره حفاظت محیط زیست استان گلستان گفت: گشت‌های ویژه برای جلوگیری از تخلفات زیست محیطی در ایام نوروز در استان گلستان راه اندازی می‌شود.

کریم الله تازیکه فرمانده یگان اداره حفاظت محیط زیست استان گلستان در گفت‌و‌گو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  با اشاره به راه اندازی گشت‌های ویژه در استان گلستان اظهار کرد: گشت‌های ویژه از 25 اسفند ماه تا 15 فروردین ماه به صورت شبانه روزی فعالیت می‌کنند.

وی در ادامه گفت: در کشیک‌های شبانه روزی علاوه بر محیط بانان، گشت‌های ویژه برای جلوگیری از شکار و صید، تخریب، آلودگی زیست محیطی، سرکشی به واحد‌های کارخانه‌ها در ایام نوروز، راه اندازی شده‌اند.

تازیکه مطرح کرد: این گشت‌های شبانه روزی متشکل از یک کارشناس، محیط بان، یک راننده و یک نفر از سیستم اداری به صورت رندوم به کارخانه‌ها، مناطق حفاظت شده سرکشی می‌کنند.

فرمانده یگان اداره حفاظت محیط زیست استان گلستان در ادامه تصریح کرد: در سرکشی‌های شبانه روزی گشت‌های ویژه از کل مناطق استان در صورت مشاهده هرگونه آلودگی و تخریب زیست محیطی برخورد و اقدامات لازم با متخلف صورت می‌گیرد.

تازیکه در پایان در خصوص مناطق حفاظت شده استان گلستان بیان کرد: پارک‌های ملی گلستان، منطقه حفاظت شده جهان نما، لوه، راب و تالاب‌های چهارگانه بین المللی مانند گمیشان، آلابل آلماگل، آبی گل از جمله مناطق حفاظت شده در استان گلستان هستند.

انتهای پیام/

برچسب ها: استان ، گلستان ، گشت ، نوروز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.