سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسئول برگزاری مسابقات بسکتبال با ویلچر پیشکسوتان جانبازان و معلولین:

اصفهان میزبان دائمی مسابقات بسکتبال است

مسعود فلاح گفت: مسئولان استان اصفهان برای تشکر از پیشکسوتان و احترام به آنها میزبانی مسابقات بسکتبال را به عهده گرفتند.

مسعود فلاح مسئول برگزاری مسابقات پیشکسوتان فدراسیون جانبازان و معلولین در رابطه با تیم هایی که مقام کسب کردند، چگونگی پیشرفت تیم بسکتبال با ویلچر در سال 93 در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت:مسابقات جام گیتی پسند بسکتبال نشسته پیشکسوتان روز گذشته جمعه 22 اسفند ماه به پایان رسید که اسامی تیم های شرکت کننده  و مقام های آنها به ترتیب به شرح زیر است. 
 
تیم خراسان رضوی مقام اول، تیم تهران مقام دوم، تیم اصفهان(الف) مقام سوم، تیم قم مقام چهارم، تیم لرستان مقام پنجم و تیم اصفهان(ب) مقام ششم را به دست آوردند. 
 
وی بیان کرد: کار در این مسابقات براساس نامه ارسال شده از 12 استان دعوت به همکاری کردیم که 5 استان در این رقابت ها شرکت داشتند. 
 
وی ادامه داد: البته قابل ذکر است که دلیل عدم شرکت بعضی از استان ها به خاطر زمان برگزاری مسابقات و سرد بودن هوا بوده که فدراسیون در نظر دارد تا در سال آینده تمامی جوانب را جهت برگزاری این مسابقات در نظر گیرد. 
 
فلاح در پایان افزود: دلیل موفقیت چشمگیر تیم بسکتبال در سال 93 این است که ما امسال سومین دوره مسابقات جام گیتی پسند پیشکسوتان را برگزار کردیم و من می توانم به شخصه بگویم که همین 3 سال تمرین و شرکت در مسابقات باعث ایجاد تجربه و انگیزه بیشتر اعضای تیم هر استان شد. 
 
گفتنی است، در سال آینده برای کسب سهمیه پارالمپیک ریو 2016 در خرداد ماه با تیم قدرتمند ژاپن مسابقه خواهیم داشت. 
 
انتهای پیام/ 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.