سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عذرخواهی فرمانده سابق ناجا از مردم/ تحمل بار سنگین مسئولیت در ناجا بدون رهنمود‌های رهبری ممکن نبود

فرمانده سابق نیروی انتظامی از مردم خواست که اگر حق آن‌ها به وسیله غفلت، افراط و تفریط پایمال شده، عذرخواهی او را پذیرا باشند.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سردار اسماعیل احمدی مقدم فرمانده سابق نیروی انتظامی در مراسم تودیع و معارف فرمانده ناجا که صبح امروز در ستاد فرماندهی این سازمان برگزار شد، اظهار کرد: اکنون که در ایستگاه پایان ماموریتم در ناجا هستم، سر تعظیم به درگاه خداوند فرو می آورم و دست بوس خانواده‌های شهدار و جانبازان هستم.

وی ادامه داد: گرچه در این سال‌های نیروی انتظامی به دست آورد‌های قابل توجهی در برقراری امنیت و آرامش مردم رسید، ولی باید اعتراف کرد که شایستگی ملت ایران بیش از این بوده و هست ما تا قله آرامش و امنیت مسافت طولانی داریم.

فرمانده سابق ناجا افزود: تحمل بار سنگین مسئولیت این سازمان عظیم، با صد‌ها ماموریت و تمهیدات دشمن جز با مجاهدت خستگی ناپذیر پرسنل ناجا و رهنمود‌های مقام معظم رهبری همچنین حمایت‌های بی دریغ ملت عظیم ممکن نبود.

وی بیان داشت: به دلیل غفلت‌ها و فرصت‌های از دست رفته از خداوند طلب مغفرت دارم و اگر نتوانستم خدمات شایسته با تلاش کارکنان ناجا که از پرکار ترین و کم توقع ترین کارکنان هستند، فراهم کنم، من را مورد بخشش قرار دهند.

سردار احمدی مقدم گفت: از مردم بزرگوار می‌خواهم که اگر حق آن‌ها به واسطه غفلت، افراط و تفریط پایمال شد و به آن‌ها ظلم و خسارتی روا شد، عذرخواهی من را بپذیرند و من را در قیامت مورد محاسبه قرار ندهند.

فرمانده سابق ناجا تصریح کرد: یقینا سردار اشتری بهتر از من و بهتر از گذشته با همکاری کنارکنان ناجا و مسئولان نظام می‌تواند خدمات شایسته‌ای را به مردم ارائه دهد. بنده این مسئولیت را به ایشان تبریک گفته و به عنوان سربازی کوچک در خدمت نیروی انتظامی خواهم بود.

وی در پایان از پشتیبانی و حمایت‌های روسای قوا، علمای عالی قدر، مراجع عضام، اساتید، وزرا، فرماندهان ارتش سپاه، استانداران، صدا و سیما و اصحاب رسانه تشکر و خاطرنشان کرد: از صبوری و تحمل خانواده و همسرم در این دوره طولانی نیز تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/

برچسب ها: اا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.