سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت‌الاسلام رهبر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

تلاش سازمان ‌ملل برای تحمیل حقوق ‌بشر غربی به کشورهای ‌اسلامی محکوم است

عضو کمیسیون قضایی مجلس هشتم شورای اسلامی گفت: استکبار جهانی عواملی دارد که مجامع حقوق بشری نیز ابزار دست آنها هستند که احمد شهید هم یک مهره از این عوامل استکباری است.

حجت‌الاسلام «محمد تقی رهبر» در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به مغرضانه بودن گزارش اخیر «احمد شهید» در مورد ایران گفت: این‌گونه مسائل دیگر جدیت و تازگی ندارد.

وی ادامه داد: استکبار جهانی عواملی دارد که مجامع حقوق بشری نیز ابزار دست آنها هستند که احمد شهید هم یک مهره از این عوامل استکباری است.

عضو کمیسیون قضایی مجلس هشتم تصریح کرد: با توجه به اینکه  احمد شهید در چند سال اخیر سفری به ایران نداشته، معلوم نیست که وی گزارش‌های خود درباره حقوق بشر ایران را چگونه و برپایه چه اطلاعات تدوین و تنظیم می‌کند، زیرا گزارش های شهید برپایه دروغ و سیاه‌نمایی تدوین شده است، از این رو به‌طور حتم منبع اصلی اطلاعات وی گروهک تروریستی منافقین و دستگاه‌های اطلاعاتی غرب است.

حجت‌الاسلام رهبر در پایان با بیان اینکه رویکرد احمد شهید و حتی گزارشگران قبلی سازمان ملل درباره حقوق بشر ایران سیاسی بوده است، خاطرنشان کرد:‌ هم‌اکنون در دنیا شاهد نقض حقوق بشر به‌ویژه در کشورهای حامی غرب هستیم، اما سازمان ملل به جای بررسی این اقدامات و وضعیت این کشورها، تنها به‌دنبال سیاه‌نمایی در ایران است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.