وی نمایشگاه های عمومی فروش را رابطه ای هدفمند میان تولیدکننده ، بازار و جامعه در حمایت از اقتصاد داخلی دانست و گفت: کسانی می توانند به عنوان متولیان این حوزه باشند که آگاهی به اقتصاد کلان، تفکر ملی و منطقه ای داشته باشند، چرا که معیارهای طراحی شده می تواند جامعیتی گسترده را در کشور فرابگیرد.
نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید با تغییر باورها و رسیدن به قیمت واقعی در برخی کالاها ، ایجاد انگیزه برای تولید کننده و فراهم نمودن شرایط مناسب عرضه، تلاش کرد با حمایت از کالاهای داخلی و با کیفیت، باورهای تمامی اقشار جامعه را تصحیح و توسعه داد.
اسماعیل نیا با اشاره به دلایل استقبال گسترده مردم از برگزاری این نمایشگاه های گفت: به دلیل مشاهده اختلاف قیمت ها در مقایسه با بیرون از محل برگزاری نمایشگاه و نظارت بر حضور اصناف شناسنامه دار و بازرسی کالاهای موجود، اعتماد مردم افزایش یافته و استقبال گسترده ای صورت می گیرد.
هفدهمین نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در مشهد با همکاری نمایشگاه بین المللی مشهد، اتاق اصناف و سازمان های مرتبط عرضه و نظارت بر کالا در استان خراسان رضوی در محل نمایشگاه بین المللی مشهد و با حضور بیش از 1750 غرفه از 15 تا 23 اسفندماه جاری برپا شده است.
انتهای پیام/ض