سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آتش سوزی در پارکینگ ساختمان مسکونی/ 4خودرو و یک موتورسیکلت طعمه حریق شدند

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی 4دستگاه خودرو و یک موتورسیکلت در پارکینگ یک ساختمان مسکونی خبر داد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، در تشریح جزئیات این حریق اظهار داشت: ساعت 47دقیقه بامداد امروز ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران از آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی 5 طبقه در خیابان نازی آباد، خیابان بدلی گیوی مطلع شدند و بلافاصله 4ایستگاه آتش نشانی به همراه نردبان هیدرولیکی، تشک نجات و خودروی تنفسی عازم محل حریق شدند.

وی ادامه داد: در پارکینگ یک ساختمان مسکونی 5طبقه 10واحدی  یک دستگاه خودروی سمند به دلیل نامشحصی طعمه حریق شده بود که آتش به یک دستگاه خودروی 405 نیز سرایت کرده و همچنین دو دستگاه خودروی رانا و پراید و یک دستگاه موتورسیکلت نیز در پی این حادثه دچار آتش سوزی و خسارت شدند.

ملکی افزود: دود غلیظی طبقات بالایی را فرا گرفته بود و تعدادی از ساکنان در طبقات محبوس بودند که آتش نشانان بلافاصله به 2 گروه تقسیم شدند، گروهی حریق خودروها را مهار کردند و گروه دیگر 8 تن از ساکنان را به پشت بام منتقل و پس از اطفای  کامل حریق و تخلیه دود به سلامت به خارج از ساختمان انتقال دادند.

به گفته سخنگوی سازمان آتش نشانی؛ آتش نشانان پس از اطفای حریق در پارکینگ یک مرد 50ساله را که به شدت دچار دودگرفتگی شده بود به بیرون انتقال و تحویل عوامل اورژانس دادند.

ملکی خاطر نشان کرد: علت این حریق توسط کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است و آتش نشانان پس از اطفای کامل حریق و ایمن سازی عملیات را در ساعت 2و 43 دقیقه بامداد به پایان بردند.
برچسب ها: حریق ، پارکینگ ، نازی آباد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.