سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زورگیری‌های مرد درشت هیکل با اسلحه پلاستیکی

مردی درشت هیکل که با اسلحه پلاستیکی از مردم جنوب شهر زورگیری می‌کرد، توسط ماموران شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، در پی چندین مورد زورگیری در محدوده کهریزک و با توجه به اظهارات مالباختگان مبنی بر اینکه از سوی فردی با هیکل درشت و چهره سیاه مورد زورگیری قرار گرفتند، پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و به صورت ویژه در دستور کار عوامل تخصصی کلانتری 170کهریزک قرار گرفت.

تحقیقات ماموران ادامه یافت تا اینکه در بررسی‌های پلیسی و با به کارگیری شیوه های نوین پلیسی و استفاده از منابع اطلاعاتی مشخص شد عامل این سرقت ها و زورگیری ها کسی نیست جزء "جمشید" که از مجرمان سابقه دار و از اراذل و اوباش معروف حنوب پایتخت می‌باشد.

با تجمیع اطلاعات بدست آمده تنیجه این اطلاعات در اختیار مقام قضایی قرار گرفت و دستور  ورود به منزل متهم صادر شد که در ادامه تیمی از ماموران تخصصی کلانتری 170کهریزک در ساعت 1700؛ 18 اسفند ماه با هماهنگی مقام قضایی به منزل متهم اعزام و ضمن رعایت موازین شرعی و قانونی به منزل متهم ورود و ضمن دستگیری متهم در بازرسی از منزل وی یک عدد اسلحه کلت قلابی و 40 عدد پایپ و مقادیر متنابهی شیشه و هروئین کشف و ضبط کردند.

 سرانجام ماموران، متهم را به عنوان سارق زورگیر که با استفاده از اسلحه قلابی از شهروندان زورگیری می کرد به کلانتری منتقل کردند و در ادامه با دعوت از شکات در مواجهه حضوری با متهم نامبرده را شناسایی کردند.

سرهنگ خلیل شهبازی سرکلانتر نهم پلیس پایتخت درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: در نهایت متهم به همراه پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.