سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نجابت در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

لزوم تشکیل اتاق فکر در دولت و مجلس برای تحقق شعار سال

نماینده مردم تهران گفت: فعالیت‌های عادی در تحقق شعار سال کارساز نیست لذا برای تحقق شعار هر سال اتاق فکری ویژه تشکیل شود.

حسین نجابت نماینده مردم تهران در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به عدم تحقق شعار "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" در سال 93 از سوی دولت گفت: شعارهای تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری پیشینه‌ای داشته و نیاز است دولت اتاق فکری در این خصوص تشکیل دهد.

وی با بیان این که مجلس و دولت باید اراده‌ای جدی برای تحقق شعار سال داشته باشند، افزود: شعارهای تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری باید در دولت و مجلس به خوبی درک شود که به چه میزان در سرنوشت کشور دخالت دارد.

نماینده مردم تهران تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب شعارهای سال را کاملا حساب شده و دقیق و متناسب با مباحث راهبردی کشور انتخاب می‌کنند که نیاز است مسئولین در راستای این شعارها فعالیت‌های خود را صرف اقدامات عادی نکنند.

نجابت متذکر شد: اقدامات و فعالیت‌های اجرایی عادی کمی با مدیریت جهادی متفاوت است و مدیریت جهادی نیاز به واقعیت و ریسک‌پذیری و انطباق با شرایط دارد.

نماینده مردم تهران در پایان خاطر نشان کرد: نمی‌شود گفت که دولت و مجلس برای رسیدن به تحقق شعار سال تلاش=‌هایی نداشته‌اند  چراکه همواره تلاش‌هایی بوده ولی این تلاش‌ها باید کمی عملیاتی‌تر شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: شعار سال ، اتاق فکر ، مجلس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.