سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

اختصاص تسهیلات مقاوم سازی به 900 واحد روستایی رفسنجان

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی رفسنجان گفت: به زودی با اختصاص سهمیه سال93، عملیات اجرایی 900 واحد مقاوم سازی در روستاهای این شهرستان شروع خواهد شد.

حمید رضا حداد زاده در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان ضمن بیان این مطلب افزود: از سال ۸۴ تاکنون برای ۷ هزار ۳۸۳ فقره تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی اعتبار بالغ بر ۵۹۸ میلیارد و۶۷۴ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال جذب شده است.

وی گفت:در سال ۹۱ تعداد یکهزار و۸۸ نفر متقاضیان پرداخت تسهیلات به بانکهای عامل معرفی شده‌اند که از این تعداد ۶۸۶ نفر با جذب اعتبار بیش از ۶۵ میلیارد و پانصد و هشتاد و هشت ملیون ریال شروع به کار ساخت و ساز کرده‌اند.

وی تصریح کرد: سقف ارائه تسهیلات بانکی به متقاضیان در سال آینده نزدیک ۱۵۰میلیون ریال افزایش خواهد یافت ضمن اینکه سود بازپرداخت تسهیلات ۴ درصد دوره مشارکت ساخت و ساز ۱۸ ماه و دوره بازپرداخت ۱۳ ساله می‌باشد.

حداد زاده خاطرنشان کرد: همچنین در سال 89 به 60 واحد مسکونی در منطقه خوش آب و هوای داوران به دلیل سنتی بودن منازل علاوه بر ارائه تسهیلات مقاوم سازی به هر واحد برای حفظ نمای سنتی 25 میلیون ریال به طور بلا عوض اعطا شد.

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.