سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ذبحی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

ضرورت تلاش مضاعف برای مقابله با زمین خواری

معاون قضایی دادستان کل کشور گفت: همه مسئولین موظفند، در راه دفاع از حقوق مردم و بیت‌المال، قاطعانه با هرگونه تخلفی برخورد کنند.

«حسین ذبحی» در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به پدیده زمین خواری، گفت: رهبر انقلاب در دیدار اخیرشان با مسئولان منابع طبیعی و حفظ محیط زیست خواستار تعقیب زمین‌خواران بدون اغماض شدند.

وی ادامه داد: رهنمودها و فرامینی که رهبر معظم انقلاب در فرمایشات خود داشتند، دارای دو پیام است.

وی ادامه داد: پیام اول این است که علی‌رغم همه اقدامات و تلاش‌هایی که شده اما خواسته مطلوب به دست نیامده و زمین‌خواری و تصرف اراضی ملی و دولتی، ساخت و سازهای غیر مجاز و آسیب‌های بر محیط زیست رو به فزونی بوده و کنترل نشده است.

معاون قضایی دادستان کل کشور تصریح کرد: پیام دوم فرمایشات مقام معظم رهبری این است که ما باید این موضوع را جدی یگیریم و تلاشمان را مضاعف‌تر کنیم.

ذبحی با اشاره به وظیفه مسئولین در زمینه تحقق عدالت در جامعه اسلامی، افزود : همه مسئولین موظفند، در راه دفاع از حقوق مردم و بیت‌المال، قاطعانه با هرگونه تخلفی برخورد کنند.

معاون قضایی دادستان کل کشور در پایان با اشاره به عزم جدی دولت برای مقابله با پدیده زمین خواری و ساخت و سازهای غیرمجاز در كشور خاطرنشان كرد: برای ریشه كنی این معضل باید تمام همت خود را به كار بگیریم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.