سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آماده باش کامل شهرداری منطقه 10 در خدمات رسانی شبانه روزی در ایام نوروز

رئیس روابط عمومی شهرداری منطقه 10 از خدمات رسانی شبانه روزی به شهروندان در سطح منطقه با محوریت بهار فاطمی(س) خبر داد.

احمد شهیدیان رئیس روابط عمومی شهرداری منطقه 10 در گفت‌وگو با  خبرنگار حوزه شهری باشگاه خبرنگاران،  با اشاره به خدمات رسانی شباه روزی به شهروندان در سطح منطقه اظهار کرد: بر اساس رویکرد مدیریت شهری و تقسیم وظایف برای درک بهتر مشکلات هر شب یکی از مدیران منطقه به عنوان شهردار شب خدمات را رصد می‌کنند.

وی با توجه به اینکه  یکی از شیفت‌های شب را بر عهده دارد افزود: ارائه خدمات تمام وقت به شهروندان وظیفه مدیریت شهری است و مشارکت حوزه‌های مختلف شهرداری منطقه در ارتباط با  کنترل محدوده‌ به منظور مسائل و مشکلات احتمالی و ایجاد سیستمی منظم و قدرتمند برای اداره و مدیریت منطقه در شب از جمله علل اجرای این طرح است. بر این اساس معاونان و مدیران افرادی هستند که با توجه به آشنایی با محدوده و همچنین اشراف بر مسئولیت‌ها به عنوان شهردار شب به انجام وظیفه می‌پردازند.

وی در ادامه افزود: همزمان با اجرای طرح استقبال از بهار تمام واحد‌های فعال در شب شهرداری منطقه در عرصه‌های مختلف با رویکرد نهضت خدمات رسانی به شهروندان در آماده بابش کامل هستند و در این مأموریت شبانه علاوه بر ملاقات و گفت و گو با کارگران و خدا قوت به آنها به وضعیت نظافت و شست‌و شوی معابر، شناسایی مشکلات اجتماعی و جمع‌آوری متکدیان و کارتن خواب‌ها، وضعیت تخلیه مخازن ، رسیدگی به پیام‌های 137 و همچنین رفت و روب معابر رسیدگی می‌کنند و داین اقدامات را ارزیابی می‌کنند.

شهیدیان خدمت به مردم را را توفیق الهی دانست و تلاش و همت شهردار منطقه و سایر مدیران و کارکنان منطقه را ایجاد آرامش و آسایش شهروندان دانست.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.