سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهریان:

فدراسیون اسکواش با برنامه‌ریزی خوبی پیش می‌رود

معاون امور ورزش بانوان با بیان این که فدراسیون اسکواش فدراسیونی برنامه‌محور است، گفت: این فدراسیون با برنامه‌ریزی خوبی پیش می‌رود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران،  مجمع عمومی سالیانه فدراسیون اسکواش با حضور روسای هیأت‌های استانی و به ریاست رباب شهریان معاون وزیر ورزش و جوانان در آکادمی ملی المپیک برگزار شد. 

شهریان در این نشست گفت: فدراسیون اسکواش فدراسیونی برنامه‌محور است و با توجه به برنامه‌هایی که ارائه شد آینده‌دار خواهد بود. تمام این برنامه‌ها توسط وزارت ورزش و جوانان رصد و بررسی می‌شود و فدراسیون اسکواش با برنامه‌ریزی خوبی پیش می‌رود.

وی ادامه داد: فدراسیون اسکواش به غیر از وزارت ورزش و جوانان تعامل بسیار خوبی با ارگان‌ها و نهادهای دولتی دارد که معیار و امتیاز بسیار خوبی محسوب می‌شود.

شهریان خاطرنشان کرد: در وزارت ورزش و جوانان نیز کمیته اقتصادی برای بهره‌گیری از کمک خیرین ورزشکار برای خدمت به جامعه ورزش تشکیل شده است. همچنین صندوق حمایت از ورزشکاران و قهرمانان با تغییراتی که در آن ایجاد شده است حمایت بیشتری از ورزشکاران خواهد داشت.

در این مجمع رئیس فدراسیون، خزانه‌دار و بازرس به ارائه گزارش عملکرد فدراسیون اسکواش در یک سال اخیر به اعضای مجمع پرداختند و همچنین برنامه‌های سال آینده فدراسیون با تائید اعضای مجمع به تصویب رسید.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.