سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پاتک پلیس به خانه فروشندگان عتیقه‌های قاجاری/ 3 متهم بازداشت شدند

فرمانده انتظامی گرگان از کشف اشیاء عتیقه مربوط به دوران قاجاریه در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ شعبان غربا فرمانده انتظامی گرگان در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در تشریح جزییات این خبر گفت: در راستای کسب اخبار مردمی در خصوص خرید و فروش اشیاء عتیقه، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان گرگان قرار گرفت.

وی ادامه داد: در همین راستا، تیمی ویژه از ماموران کلانتری ۱۳ شهرستان، تحقیقات تکمیلی در خصوص این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و طی هماهنگی با مراجع قضایی، کنترل رفت و آمد سوژه‌های مورد نظر در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان گرگان تصریح کرد: پس از انجام مدت‌ها اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، با هماهنگی مرجع قضایی ماموران وارد منزل متهم شده و با یک عملیات غافلگیرانه، تعداد سه نفر از متهمان را دستگیر و در بازرسی از محل سکونت متهمان، دو عدد کاسه چینی، دو عدد منقل مسی و یک عدد آفتابه مسی کشف و ضبط شد.

سرهنگ غربا اضافه کرد: بر اساس کار‌شناسی‌های انجام شده توسط کار‌شناسان اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، این اشیاء عتیقه مربوط به دوران قاجاریه است.

فرمانده انتظامی شهرستان گرگان خاطر نشان کرد: هوشیاری شهروندان و اطلاع‌رسانی به موقع در خصوص فعالیت افراد سودجو، هنجارشکنان و بر هم زنندگان نظم و امنیت عمومی، می‌تواند اقدام به موقع پلیس و تولید امنیت پایدار را در پی داشته باشد که تلفن تماس ۱۱۰، بهترین پل ارتباطی مردم با پلیس است.


انتهای پیام/
برچسب ها: حوادث ، انتظامی ، پلیس ، دستگیری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.