سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسائل مربوط به انتخابات و کاندیداها به عهده وزارت ورزش است

سرپرست فدراسیون وزنه برداری گفت:‌ در جلسه‌ای که با وزارت ورزش داشتیم در خصوص بودجه و مشکلات فدراسیون صحبت کردیم.

حسن طباطبایی سرپرست فدراسیون وزنه برداری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص زمان انتخابات ریاست فدراسیون وزنه برداری اظهار داشت: در این جلسه هیچ صحبتی در مورد زمان انتخابات و تاییده‌ی کاندیداها نشد با توجه به اینکه سال 93 رو به اتمام است مسائل مربوط به انتخابات در سال جدید پیگیری می‌شود.

وی در خصوص وضعیت رضازاده بیان کرد: مسائل انتخابات و کاندیداها در حوزه کاری من نیست زیرا در جریان این موضوع نیستم و وزارت ورزش باید این کارها را پیگیری کند، من فقط مسئول امور جاری فدراسیون هستم که به صورت شایسته وظایف خودم را باید انجام دهم. همچنین من مسئول برگزاری مجمع انتخاباتی هستم و برگزاری انتخابات به عهده من است و بقیه کارها به عهده وزارت ورزش است.

طباطبایی در پایان با اشاره به برنامه تیم های ملی جوانان و بزرگسالان بیان کرد: تیم ملی جوانان در اردو هستند و کار خود را با قدرت انجام می دهند، با توکلی هم صحبت کرده‌ام که هر مشکلی به لحاظ غیر فنی، تدارکاتی و حمایت‌های جانبی داشتند اطلاع بدهند که این مشکلات را برطرف کنیم. از لحاظ فنی هم به توکلی به عنوان سرمربی کارهای مربوط به تمرین تیم را پیگیری می کند و مشکلی نداریم و تیم بزرگسالان هم طی جلسه ای که با بهمن زارع سرمربی این تیم داشتم قرار شد بعد از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور تکلیف تیم بزرگسالان را نیز مشخص کنیم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.