سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار ملارد در آخرین جلسه شورای اداری این شهرستان در سال جاری مطرح کرد:

هر جریان و گروهی که وحدت و همدلی شهرستان ملارد را به مخاطره اندازد، رسوا خواهد شد

فرماندار شهرستان ملارد گفت: وحدت و همدلی جاری و ساری در این شهرستان یک نقطه قوت در این منطقه محسوب می‌شود و هر جریان، گروه یا فردی این وحدت و همدلی را به مخاطره اندازد، رسوا خواهد شد.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، داوود کرمی فرماندار ملارد در آخرین جلسه شورای اداری این شهرستان در سال جاری که در محل فرهنگسرای بعثت بخش صفادشت ملارد و با حضور جمعی از مسئولان محلی، منطقه‌ای و شهرستانی برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سال 1393 مقطعی پربار برای این شهرستان بود و حضور غریب به 20 مسئول ارشد کشوری اعم از معاونان رئیس جمهور، وزار، معاونان وزرا، مدیران کل و... در سطح این منطقه نشانگر توجه ویژه مسئولان شهرستانی، استانی و کشوری به شهرستان ملارد است.

وی در ادامه افزود: کارگروهی به منظور پیگیری حضور پر خیر و برکت مسئولان عالی رتبه کشور و مصوبات و جلسات برگزار شده با مدیران کشوری تشکیل خواهد شد تا با عنایت پروردگار، مصوبات به نحو مطلوبی پیگیری و عملیاتی شود.

وی در ادامه با اشاره به لزوم احداث بیمارستان به عنوان یکی از دغدغه‌های جدی مسئولان و مردم شریف شهرستان ملارد تصریح کرد: اقدامات خوبی نیز در طول سال گذشته اجرایی و دنبال شد که اختصاص اعتبارات از محل ماده 180 برای پروژه درمانی این شهرستان، جانمایی دو شهرک صنعتی مصوب در بخش مرکزی و اختر آباد ملارد، اختصاص زمین به منظور احداث ساختمان‌های اداری مورد نیاز نهاد‌ها و ارگان‌های شهرستانی و در نظر گرفتن اعتبارات مطلوب برای فرهنگسرای طلاییه، ترسیب کربن و بررسی راهکاری رفع و دفع غبار و ریزگرد‌ها در روستای شش از نمونه اقداماتی بود که پیگیری و بررسی شد.

کرمی در ادامه عنوان کرد: یکی از عمده ترین نقاط قوت این شهرستان، معطوف به همت، وحدت و همدلی جاری و ساری در بین مسئولان و ادارات شهرستانی است و هرگروه، جریان و یا فردی که این همدلی و همگرایی را به مخاطره اندازد، رسوا خواهد شد.

در ادامه این مراسم، حجت الاسلام و المسلمین سید حسین حسینی، امام جمعه شهرستان ملارد با اشاره به لزوم پیگیری دغدغه‌های زیست محیطی در شهرستان ملارد و تاکید مقام معظم رهبری بر لزوم توجه هرچه بیشتر به عرصه محیط زیست، تصریح کرد: مترو، مسکن مهر صفادشت، بیمارستان شهرستان ملارد و... از طرح‌ها و برنامه‌هایی است که باید با همت و تلاش مضاعف مسئولان در جهت رفع و دفع موانع موجود و تحقق و پیگیری این طرح‌ها ، گام‌های جدی تری برداشته شود.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از مدیران و مسئولان فعالی که در رازیابی‌های صورت گرفته از سوی فرمانداری ملارد عملکرد قابل قبولی داشتند، تقدیر و قداردانی به عمل آمد.

انتهای پیام/

برچسب ها: شهرستان ، ملارد ، جلسه ، شورا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.