سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هر سهم البرز بالک در فرابورس ایران 4750 ریال کشف قیمت شد

عرضه اولیه سهام شرکت‌ تولید مواد اولیه دارویی البرز بالک، امروز در بازار دوم فرابورس ایران با قیمت 4 هزار و 750 ریال انجام شد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فرابورس ایران، 10 درصد از سهام شرکت تولید مواد اولیه دارویی البرز بالک برای اولین بار پس از پذیرش در بازار دوم فرابورس ایران، امروز سه‌شنبه 19 اسفندماه 1393 با کشف قیمت هر سهم 4750 ریال عرضه شد.
بر اساس این گزارش، از 11 میلیون سهم عرضه شده در این نوبت، 5 میلیون سهم برای کشف قیمت و 6 میلیون سهم مابقی نیز به معامله گران آنلاین اختصاص پیدا کرده است.

همچنین محدودیت خرید سهام در هر کارگزاری 52 هزار سهم تعیین شده و صندوق‌های سرمایه گذاری اعم از مشترک و قابل معامله هیچ گونه سهمیه‌ای برای خرید سهام ندارند.

طبق این گزارش، شرکت سرمایه‌گذاری البرز با 98.41 درصد، البرز دارو با 0.5 درصد و ایران دارو با 0.4 درصد به همراه چند شرکت دارویی دیگر از جمله سهامداران شرکت‌ تولید مواد اولیه دارویی البرز بالک هستند.

همچنین این شرکت سود هر سهم را برای سال جاری 864 ریال و سود پيش‌بيني شده برای سال 94 را به ازاي هر سهم 955 ريال اعلام کرده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: سود ، ارزش ، عرضه ، سهامدار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.