سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محسنی بندپی به باشگاه خبرنگاران خبر داد:

خدمات تعویض مفاصل تحت پوشش بیمه قرار گرفت

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت:طبق مصوبه پنجاه و هفتمین جلسه شورای عالی بیمه مقرر شد تعویض مفصل ناشی از عفونت، شکستگی و تومور نزدیک به مفصل بدون محدودیت در تعهد سازمان‌های بیمه گر قرار گیرد.

محسنی بندپی مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران در گفت‌و گو  باخبرنگار حوزه رفاهی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه طبق مصوبه پنجاه وهفتمین جلسه شورای عالی بیمه خدمات تعویض مفاصل تحت پوشش بیمه قرار می گیرد، اظهار کرد: با توجه به سالمند شدن جمعیت کشور ضرورت داشت نسبت به پوشش بیمه ای خدمات تعویض مفاصل تجدیدنظر جدیدی اعمال شود بنابراین دراین مصوبه مقرر شد تعویض مفصل ناشی از عفونت،شکستگی و تومور نزدیک به مفصل بدون محدودیت در تعهد سازمان های بیمه گر قرار گیرد.

وی تاکید کرد: در این مصوبه هزینه های تعویض مفصل در مرحله اولیه منوط به 5 سال سابقه بیمه است که در گذشته تحت پوشش بیمه نبوده است.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران با اشاره به مزیت این طرح، گفت: ازجمله مزیت این طرح این است که در این طرح 5 سال سابقه بیمه در یک جا تجمیع شده و به عبارتی اگر کسی 2 سال بیمه تامین اجتماعی، یک سال بیمه کمیته امداد امام خمینی (ره) و 2 سال بیمه سلامت ایران را پرداخت کرده باشد، می تواند از پوشش پرداخت هزینه تعویض مفصل برخوردار شود.

محسنی بندپی با تاکید براینکه با اجرای این مصوبه 70 درصد خدمات تعویض مفصل تحت پوشش بیمه قرار خواهد گرفت، تصریح کرد: این مصوبه در راستای حمایت از افراد سالمند و همچنین کمک به این قشر و پرداخت هزینه های تعویض مفصل را در برخواهد داشت.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران در پایان افزود: این مصوبه در پنجاه وهفتمین جلسه شورای عالی بیمه مصوب و توسط معاون اول رئیس جمهور ابلاغ شده است، همچنین سازمان بیمه سلامت ایران این مصوبه را به تمام ادارات کل بیمه استانی ابلاغ کرده تا از این پس این نوع خدمات بیمه ای را تحت پوشش بیمه قرار دهند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: تعویض ، مفاصل ، بیمه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.