سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سازمان هواشناسی کشور:

ناپایداری‌های جوی در اکثر مناطق کشور ادامه دارد/ تهران، ابری و 3 درجه

امروز در سواحل دریای خزر، بویژه در سواحل مرکزی و شرقی، دامنه‌های جنوبی البرز، شمال شرق، نواحی مرکزی، دامنه‌های مرکزی زاگرس، بخش‌هایی از شرق و جنوب کشور ابرناکی، بارش باران و در مناطق سردسیر بارش برف و وزش باد پیش بینی می‌شود که بتدریج گستره بارش‌ها جنوب شرق کشور را نیز فرا می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، امروز "سه شنبه 19 اسفند ماه 93" در سواحل دریای خزر، بویژه در سواحل مرکزی وشرقی، دامنه های جنوبی البرز، شمال شرق، نواحی مرکزی، دامنه‌های مرکزی زاگرس، بخش هایی از شرق و جنوب کشور ابرناکی، بارش باران و در مناطق سردسیر بارش برف و وزش باد پیش بینی می شود که بتدریج گستره بارشها جنوب شرق کشور را نیز فرا می‌گیرد.

براساس این گزارش، این سامانه فردا در شرق، جنوب شرق و برخی مناطق شمال شرق کشور فعال بوده و بتدریج روز پنج شنبه از کشور خارج می شود و شدت بارشها امروز در شمال کرمان و جنوب یزد و فردا در کرمان، هرمزگان، جنوب یزد و بخش هایی از سیستان و بلوچستان خواهد بود که روز چهارشنبه در استان هاي سیستان و بلوچستان، هرمزگان و جنوب کرمان پدیده تگرگ نیز دور از انتظار نیست.  

قابل توجه است، امروز در برخی مناطق جنوب غرب، جنوب، شمال شرق و شرق کشور و روز چهارشنبه در شرق و جنوب شرق کشور وزش باد شدید پیش بینی می شود که در برخی مناطق با گرد و خاك همراه خواهد بود.

شایان ذکر است، طی روزهای چهارشنبه و پنج شنبه خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج پیش بینی می شود و امروز دامنه های شرقی البرز، سواحل شرقی خزر، شمال شرق و شرق دمای هوا کاهش می‌یابد که روز چهارشنبه افت دما به جنوب شرق کشور نیز کشیده می‌شود.

گفتنی است، امروز سردترین مرکز استان تا کنون شهرکرد و بیرجند و بجنورد با کمینه دمایی 6- درجه و اردبیل و سنندج با کمینه دمایی 5-  درجه و مشهد و همدان،با کمینه دمای 4- درجه و همچنین گرمترین مرکز استان بندرعباس با بیشینه دمایی 28 درجه گزارش شده است.

لازم به ذکر است، آسمان تهران امروز، نیمه ابري، گاهی ابري و بارش باران و برف و وزش باد در اواخروقت کاهش ابر و فردا، کمی ابری تا نیمه ابری گاهی وزش باد و روز پنجشنبه، کمی ابری گاهی وزش باد و شهر تهران امروز، ابری پیش بینی می شود و استان تهران در بیشینه دمای خود به 5 درجه بالای صفر و در کمترین حالت به 1- درجه بالای صفر خواهد رسید و همچنین دمای شهر تهران در حال حاضر 3 درجه بالای صفر است.

نام استان

بیشینه دما

کمینه دما

نام استان

بیشینه دما

کمینه دما

آذربایجان شرقی

10

3-

فارس

22

7

آذربایجان غربی

13

1-

قزوین

10

3-

اردبیل

6

5-

قم

16

2-

اصفهان

15

3

کردستان

13

5-

البرز

10

3-

کرمان

10

7

ایلام

20

3

کرمانشاه

15

2

بوشهر

24

16

کهکیلویه و بویراحمد

13

4

تهران

5

1-

گلستان

11

1-

چهارمحال و بختیاری

13

6-

گیلان

10

3

خراسان جنوبی

14

3

لرستان

20

2

خراسان رضوی

1

4-

مازندران

11

2

خراسان شمالی

2

6-

مرکزی

12

3-

خوزستان

25

13

هرمزگان

28

19

زنجان

10

1-

همدان

16

4-

سمنان

6

3

یزد

14

1

سیستان و بلوچستان

18

3

 

 

 


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.