سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دنیامالی در ادامه جلسه علنی شورای شهر مطرح کرد:

تغییر معاونت خدمات شهری به معاونت محیط زیست/ برگزاری انتخابات شوراها در دو مرحله

رئیس کمسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران، گفت: در حال حاضر فضایی ایجاد شده که می‌توانیم بدون ایجاد معاونت جدید، معاونت خدمات شهری را به معاونت محیط زیست تبدیل کنیم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، احمد دنیامالی رئیس کمسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در ادامه جلسه علنی شورای شهر با اشاره به موضوع کوه خواری، اظهار کرد: موضوع کوه خواری در سال 84 با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدضلله)در جلسه مسئولان محیط زیست مطرح شده بود موضوع قابل توجه و مهمی است.

دنیا مالی تاکید کرد: در سال 84 و با فرمایش مقام معظم رهبری تمام دامنه شمالی البرز از منطقه یک تا منطقه 22 علامتگذاری شد که اگر درایت و توجه مقام معظم رهبری نبود ما امروز کوه‌های شمالی را نداشتیم و قطعاً ساخت و سازهای زیادی در این منطقه صورت می‌گرفت.

وی در ادامه در خصوص انتخابات شورایاری‌ها گفت: از 14 هزار نفری که برای شرکت در انتخابات شورایاری‌ها شرکت کرده بودند، کمتر از 100 رد صلاحیت شدند و این موضوع به دلیل داشتن احکام قضایی این تعداد در دستگاه‌های قضایی بود.

دنیامالی تصریح کرد: خوشبختانه فضایی بوجود آمد که 14 هزار نفر توانستند در این انتخابات به عنوان داوطلب شورایاری شرکت کنند.

عضو شورای شهر تاکید کرد: امیدواریم روزی قانون تغییر کند و انتخابات اعضای شورای شهر نیز در دو مرحله صورت گیرد تا نیروهای با صلاحیت بیشتری به شورای شهر راه یابند.

وی از ایجاد معاونت محیط زیست سخن گفت و تصریح کرد: خوشبختانه امروز فضایی ایجاد شده که بدون اینکه معاونت جدید ایجاد کنیم، می‌توانیم معاونت خدمات شهری را به معاونت محیط زیست تبدیل کنیم و یا سازوکاری تعریف کنیم که معاونتی متشکل از معاونت عمرانی و حمل و نقل تحت عنوان معاونت محیط زیست فعالیت خود را ادامه دهد.

دنیامالی با بیان اینکه متاسفانه آمار آتش سوزی به شدت در حال افزایش است، یادآور شد: تلاش‌هایی که در حوزه آتش نشانی صورت می‌گیرد، بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است، اما با توجه به امکاناتی که در این مجموعه پیش بینی شده است، متناسب برای امدادرسانی در ساختمان‌های بلند نیست و امیدواریم این امکانات در سال آینده بوجود بیاید.

انتهای پیام/

برچسب ها: اا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.