سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد؛

لغزندگی محورهای مواصلاتی خراسان شمالی

مدیر راهداری راه و شهرسازی استان گفت: بارش برف و کولاک در اکثر محورهای استان، باعث خیس و لغزنده شدن اکثر محورهای شده است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بجنورد، به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی، محمد مشتری، اظهار داشت: هم اکنون بارش برف و کولاک را در کلیه محورهای مواصلاتی استان شاهد هستیم.

وی افزود: محور امین الله بجنورد در حال حاضر تمام ابری و همراه با بارش برف بوده و در دو نقطه از پلیس راه به بالا نیز شاهد کولاک شدید هستیم.

مشتری با اشاره به وجود مه غلیظ و بارش متوسط برف در محور اسدلی، خاطرنشان کرد: محورهای شهرستان فاروج نیز تمام ابری بوده و در شیروان بارش باران و خیس شدن سطح جاده را داریم.

وی گفت : همچنین در محور راز و غلامان نیز برف پراکنده مشاهده می شود و محور چمن بید و آشخانه نیز بارش باران را داشته و ارتفاعات نیز مه آلود است.

مشتری وضعیت محور گرمه و جاجرم را نیز تمام ابری به همره وزش باد و محور دشت را همراه با بارش پراکنده برف اعلام کرد.

مدیر راهداری راه و شهرسازی خراسان شمالی به همراه داشتن تجهیزات ایمنی از قبیل زنجیر چرخ و چراغ مه شکن و دیگر لوازم ایمنی را برای تردد در محورها ضروری دانست و بر رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی تاکید کرد.

وی یادآور شد: کلیه رانندگان عبوری از محورهای استان می توانند در صورت بروز هر گونه مشکل با شماره های 05832261000مرکز مدیریت راه های استان و 141 مرکز مدیریت راه ها ی کشورتماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.