سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قاچاقچیان حرفه‌ای دستگیر شدند/ انتقال بیش از 4 تن تریاک با خودرو حمل گاز

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف 5 تن تریاک و دستگیری 7 سوداگر مرگ در عملیات بامداد امروز پلیس در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سردار حسین چناریان صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پلیس استان کرمان بامداد امروز طی سه عملیات قاچاقچیان که قصد انتقال محموله‌های سنگین مواد مخدر از مرزهای شرقی به عمق کشور داشتند را ناکام گذاشت.

وی بیان کرد: در عملیات نخست، ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان منوجان پس از اقدامات اطلاعاتی از ورود محموله مواد مخدر به داخل کشور باخبر شدند که پس از آن، برنامه‌ریزی برای برخورد و مقابله با قاچاقچیان در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان کرمان افزود: پس از انجام اقدامات کارشناسی با اشرافیت اطلاعاتی، مسیرهای ورودی سوداگران مرگ با اعزام گروه‌های عملیاتی و اجرای کمین‌های هدفمند تحت کنترل پلیس قرار گرفت.

چناریان اظهار کرد: سوداگران مرگ با جاسازی محموله مواد مخدر در تانکر مخصوص حمل گاز قصد انتقال آن را داشتند که این قسمت از تانکر باید توسط بازرسان شرکت مربوطه کنترل و پلمب می‌شد، اما با سوء‌استفاده از این تعلل، نیت شوم‌شان را اجرایی کرده بودند.

وی عنوان کرد: پلیس منوجان با بازرسی دقیق این تانکر موفق شد از آن 4 هزار و 370 کیلوگرم تریاک کشف کند.

چناریان ادامه داد: تکاوران قرارگاه عملیاتی ابوذر مستقر در کهنوج نیز موفق شدند با انجام عملیات اطلاعاتی یک باند قاچاق مواد مخدر را شناسایی کرده و به محض ورود به این شهرستان آن را منهدم کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: در این عملیات ضربتی حدود نیم تن تریاک از قاچاقچیان مواد مخدر کشف شد.

وی بیان کرد: ماموران انتظامی شهرستان کرمان نیز در مبارزه با سوداگران مرگ موفق شدند ضمن ناکام گذاشتن اعضای این باند، 180کیلوگرم تریاک کشف کنند.

چناریان خاطرنشان کرد: در مجموع این عملیات هشت وسیله نقلیه توقیف و هشت سوداگر مرگ دستگیر شدند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.