سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لوح تقدیر جشن تصویر سال برای می لا دو و كبوتر بازی / موفقیت عكاسان دفاتر استان خوزستان و قزوین

مستند كوتاه می لا دو به كارگردانی فاطمه طوسی و كبوتر بازی به كارگردانی مریم فرساد موفق به دریافت لوح تقدیر از دوازدهمین جشن تصویر سال شدند.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، مستندهای كوتاه "می لا دو" به كارگردانی فاطمه طوسی از تولیدات انجمن سینمای جوانان دفتر اهواز و "كبوتربازی" به كارگردانی مریم فرساد از تولیدات انجمن سینمای جوانان دفتر قزوین موفق به دریافت لوح تقدیر و جایزه نقدی در بخش فیلم های بالای 15 دقیقه دوازدهمین جشن تصویر سال شدند.

مستند كوتاه می لا دو پیش از این نیز موفق به دریافت تندیس بهترین مستند كوتاه از پنجاه و دومین جشنواره منطقه ای سینمای جوان ــ تیژ شده بود كه از 1 الی 4 اسفندماه در آبادان و خرمشهر برگزار گردید.

می لا دو كه اولین تجربه كارگردانی فاطمه طوسی است داستان میلاد پسر جوانی است كه از هر دو دست معلول است. و در حاشیه شهر با برادر و مادر معتادش زندگی می كند. او آرزوهای بزرگی دارد و توانسته با تلاش به نواختن سازدهنی و زبان انگلیسی مسلط شود.

مستند كبوتر بازی نیز به بررسی خرده فرهنگ كبوتر بازی در استان قزوین، جایگاه این پدیده و آسیب های اجتماعی آن پرداخته است.

همچنین میثم ملكی قزوینی در بخش عك‌سهای ورزشی موفق به دریافت لوح تقدیر، عرفان كوچاری در2 بخش عكسهای ورزشی و خبری موفق به دریافت دیپلم، لوح افتخار و جایزه نقدیر، سینا شیری در 3 بخش عكسهای خبری، موبایلی و بخش ویژه ایران ما تقدیر وموفق به دریافت دیپلم، لوح افتخار و جایزه نقدی شدند. میعاد آخی عكاس خوزستانی نیز در بخش عكس های خبر مورد تقدیر قرار گرفت.


انتهای پیام/ 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.