سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پذیرش دانشجو بدون کنکور در دانشگاه آزاد سما تهرانسر

ر ئیس دانشکده فنی و حرفه ای سما تهرانسر گفت: این دانشکده از بین دارندگان دیپلم نظام قدیم و جدید هنرستان و دبیرستان در مقطع کاردانی پیوسته در رشته های کامپیوتر،معماری،حسابداری،نقشه کشی صنعتی،تاسیسات مکانیکی،نگهداری ماشین آلات صنعتی به صورت بدون آزمون دانشجو می پذیرد.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران، پیمان ابراهیمی رئیس دانشکده سما تهرانسر در خصوص ثبت نام داوطلبان اظهار داشت: کلیه فارغ التحصیلان دارای مدرک دیپلم در تمامی رشته های نظری (ریاضی فیزیک، تجربی، انسانی)، فنی و حرفه ای و کاردانش می توانند با مراجعه به سایت مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی www.azmoon.org  و انتخاب لینک کاردانی پیوسته بدون آزمون نسبت به ثبت نام اقدام نمایند و پس از ثبت نام و دریافت رسید به دانشکده جهت تکمیل فرایند ثبت نام مراجعه کنند.

ابراهیمی افزود: کلیه دارندگان مدرک دیپلم در هر گرایش ، می توانند رشته مورد نظر را بدون توجه به نوع و گرایش دیپلم خود انتخاب نمایند . تمام داوطلبان و علاقمندان به ادامه تحصیل می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت دانشکده سما تهرانسر به نشانی http://www.tehransar-samacollege.ir مراجعه و یا با شماره تلفن 44516189 تماس بگیرند.

وی با توجه به امکانات تحصیلی مطلوب در زمینه آموزشی،پژوهشی دانشکده سما تهرانسر خاطر نشان کرد: این دانشکده با دارا بودن امکاناتی همچون مجموعه‌های آزمایشگاهی،کارگاهی،کتابخانه،سایت‌هایکامپیوتری و آمفی تئاتر و همچنین وجود اساتید مجرب دانشگاه را به محیط بسیار مناسبی برای تحصیل دانشجویان تبدیل کرده است.

ریاست دانشکده فنی و حرفه ای سما تهرانسرتاکید کرد: آموزشکده های فنی و حرفه ای سما مراکز وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی هستند که در رشته های مختلف فنی و حرفه ای عهده دار تربیت تکنسین(کاردان فنی)هستند؛ ضمن آنکه این دانشکده جهت رفاه حال شاغلین، کلاسهای شاغلین را در روزهای پنج شنبه و جمعه برگزار می نماید.

گفتنی است دانشکده سما تهرانسر یکی از دانشکده های منطقه 8 سما می باشد، که فعالیت هایش زیر نظر سازمان سما وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی است.


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۶:۵۲ ۱۵ مهر ۱۳۹۸
سلام ببخشید علی فتحی در این دانشگاه درس می خونه من کارش دارم
خدادادي
۱۲:۴۳ ۰۱ تير ۱۳۹۶
لطفا رشته گرافيك كامپوتر بذاريد
ناشناس
۱۵:۰۶ ۲۳ شهريور ۱۳۹۵
برای ثبت نام چه مدارکی لازم است؟؟
ناشناس
۱۷:۰۵ ۱۵ آذر ۱۳۹۴
عالی بود ممنونم
خانم مجیدی
۲۲:۴۳ ۰۴ شهريور ۱۳۹۴
بیشترتوضیح دهید