سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

اختصاص320 موقوفه برای کمک به ایتام و بی سرپرستان در خراسان رضوی

مسوول اجرای نیات واقفین اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: از 15 هزار موقوفه در خراسان رضوی، 320 موقوفه برای کمک به ایتام و بی سرپرستان اختصاص دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، سیدمصطفی جدی در همایش طرح دستهای مهربانی در مجتمع خدماتی رفاهی مربوط به موقوفه عبدالله رضوی در شاندیز، افزود: این تعداد موقوفه در استان مربوط به طرح دستهای مهربانی است که طی آن به ایتام، بی سرپرستان و نیازمندان، کمک و مساعدت می شود.

وی گفت: از محل اجرای نیت واقفین و درآمد موقوفات، سبد کالای خانوار، پوشاک، نوشت افزار، کارت هدیه و بن کارت به مددجویان داده می شود.

مسوول اجرای نیات واقفین اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت : بیشترین موقوفات مختص به اجرای طرح دستهای مهربانی، در شهرستان سبزوار با 57 مورد و بزرگترین آن نیز موقوفه عبدالله رضوی در شهرستان طرقبه شاندیز است.

جدی افزود : مرحوم عبدالله رضوی معروف به میرزای ناظر، بزرگترین واقف در خصوص کمک به ایتام و موضوع طرح دستهای مهربانی است که بهمین خاطر همایش یاد شده در موقوفه وی برگزار شد.

وی گفت : در آستانه ایام نوروز هم طرح دستهای مهربانی از محل اجرای نیت واقفین برای کمک به ایتام و مستمندان در 20 شهرستان این استان از هفتم تا 14 اسفند ماه برگزار و اقلام مورد نیاز تهیه و به ایتام و نیازمندان اعطا شد
گفتنی است خراسان رضوی دارای 18 هزار یتیم و 14 موقوفه ویژه ایتام است.
این استان 15 هزار موقوفه و 100 هزار رقبه دارد.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.