سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نظری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد:

راه اصلی پیشرفت و اعتلای کشور در گرو اجرای اقتصاد مقاومتی/ تکرار صرف واژه‌ی "اقتصاد مقاومتی" دردی را دوا نمی‌کند

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران گفت: مسئولان به جای تکرار چندین و چند باره واژه اقتصاد مقاومتی، برای اجرای آن برنامه ریزی عملی کنند

"رضانظری" در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکلهای باشگاه خبرنگاران، با اشاره  به اینکه راه اصلی پیشرفت و اعتلای کشور در اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی است، گفت: مسئولان به جای تکرار چندین و چندباره واژه اقتصاد مقاومتی، برای اجرای آن برنامه‌ریزی عملی کنند.
وی تصریح کرد: اخیرا نائب رئیس مجلس اعلام کرده که بودجه سال 94 در راستاي تحقق اهداف اقتصاد مقاومتي نيست. این جای گله و پرسش از دولت و مجلس دارد که چرا با سیاست ها و راهبردها برخورد شعاری می‌کنید.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران  با بیان اینکه چرا برخی مسئولین سیاست‌های ابلاغ شده اقتصاد مقاومتی از سوی رهبری را عملی نمی سازند؟،اظهار داشت: دولت و مجلس باید به شکرانه این ملت که همیشه در لحظات سخت پشتیبان نظام بوده اند، به رفع مشکلات اقتصادی و فرهنگی بپردازند.

وی افزود: متاسفانه در زمینه اقتصادی برنامه منسجم و مدونی از دولت ندیده ایم. دولت باید با نقشه راه قرار دادن سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی، پیشرفت و عدالت را به مردم هدیه دهند نه اینکه با چشم امید به چند کشور اروپائی و غربی، سیاست خارجی را اصل قرار داده و به روی توان داخلی چشم ببندد.

نظری در پایان با بیان اینکه مسئولان و دولت بدانند مردم با کسی عهد اخوت نبسته است،خاطر نشان کرد: تا زمانی که پایبند ارزش‌ها و قانون اساسی و ولایت فقیه باشند از مشروعیت لازم برخوردارند.از همه مسئولان می خواهیم با رویکرد جهادی به حل مشکلات مردم بپردازند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.