سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان با ایام فاطمیه صورت گرفت؛

کمک 550 میلیونی نیکوکار شیرازی برای آزادی 8 زندانی غیرعمد

نیکوکار شیرازی با اهدای550 میلیون ریال در روزهای منتهی به پایان سال جاری و ایام فاطمیه زمینه آزادی 8 زندانی جرائم غیرعمد زندان‌های استان فارس را فراهم کرد.

به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، به مناسبت دهه فاطمیه یکی از خیرین شیرازی با حضور در ستاد دیه استان فارس و پرداخت 550 میلیون ریال زمینه آزادی تعداد 8 نفر از زندانیان سرپرست خانواده را فراهم کرد.

وی که از نیکوکاران فعال کشوری است با حضور در ستاددیه شعبه استان فارس این اقدام را از وظایف شرعی خود اعلام کرد و افزود: ما هرچه داریم از اهل بیت (ع) بوده و افتخار بنده این است که توفیق گره‌گشایی برای این نوکر امام حسین(ع) نیز به برکت و عنایت این دستگاه معنوی حاصل شده است.

وی تمام دارایی خود را از کرامت آل‌الله دانست و اظهار کرد: طبق فرمایش نورانی حضرت زهرا(س)«هر كس عبادات و كارهاى خود را خالصانه براى خدا انجام دهد، خداوند بهترین مصلحت‌ها و بركات را براى او مقدر مى نماید».

این نیکوکار شیرازی در پایان هدف اصلی از این کار را دستگیری از همنوعانی اعلام کرد که نه از روی عمد و سوءنیت بلکه به دلیل ارتکاب جرائمی ناخواسته و غیرعمد راهی زندان شده‌اند.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.