سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیگیری مرموزترین رخداد هواپیمایی جهان در جریان است

ماجرای سقوط هواپیمای مالزی به یکی از مرموزترین رخدادهای هواپیمایی جهان تبدیل شده است.

به گزارش حوزه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ نخست وزیر مالزی یک سال پس از مفقود شدن هواپیمای بوئینگ 777 گفت همچنان به جستجو، برای یافتن هواپیمای مفقود اماچ 370 متعهدیم.

"نجیب رزاق" نخست وزیر مالزی اظهار داشت: یک سال پیش هواپیمای جت بوئینگ 777 که در مسیر کوالالامپور - پکن در پرواز بود و 227 (دویست و بیست و هفت) مسافر و 12 (دوازده) خدمه داشت، به شکلی عجیب مفقود شد.
 
ماجرای این هواپیما به یکی از مرموزترین رخدادهای هواپیمایی جهان تبدیل شده است.
 
"نجیب رزاق،" نخست وزیر مالزی در بیانیه‌هایی که در این خصوص منتشر کرد نوشت: "مفقود شدن اماچ 370 بی‌سابقه بوده است. همچنین عملیات اکتشاف آن نیز در تاریخ حمل و نقل هوایی به لحاظ پیچیدگی و چالش‌های فنی بی‌سابقه بوده است. ما به اتفاق شرکای بین‌المللی‌مان از اندک شواهدی که در اختیار داشتیم، استفاده کرده‌ایم. مالزی همچنان به عملیات جستجو متعهد و به پیدا شدن اماچ 370 امیدوار است."

کارشناسان درگیر در عملیات جستجو معتقدند این هواپیما پیش از سقوط در اقیانوس هند، هزاران کیلومتر از مسیر پرواز خود فاصله گرفته بود. قرار است امروز تیم جستجو و اکتشاف، متشکل از کارشناسان کشورهای مالزی، آمریکا، انگلیس، فرانسه، چین و استرالیا - درباره علت احتمالی سقوط این هواپیما گزارشی منتشر کند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۴:۰۸ ۱۷ اسفند ۱۳۹۳
کشوری که اگر ثابت شوداینکار را کرده باید با سخت ترین مجازاتهای جهانی روبرو شود