سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محمدیان:

دوست دارم در وزن 86 کیلو گرم کشتی بگیرم/برای ملی پوش شدن کار آسانی ندارم

دارنده مدال برنز مسابقات جهانی 2014 گفت:در مسابقات جام جهانی لس آنجلس با صلاحدید کادر فنی در وزن 97 کیلو گرم به میدان خواهم رفت.

محمد حسین محمدیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود:پس از کسب مدال برنز جهان در وزن 86 کیلوگرم با صلاحدید کادر فنی به یک وزن بالاتر آمدم و حتی در رقابت‌های جایزه بزرگ فرانسه نیز در وزن 97 کیلوگرم عملکرد بدی نداشتم؛اما اینکه در ادامه در کدام وزن به میدان خواهم رفت تصمیم با مربیان تیم ملی و شخص رسول خادم است.

وی درباره اینکه خودش تمایل دارد در کدام وزن کشتی بگیرد؛گفت:در هر صورت من دوست دارم در وزن 86 کیلوگرم کشتی بگیرم چرا که ملی پوش این وزن بودم و برای حضور در وزن جدید شرایطم سخت تر خواهد بود؛اما از آنجا که همیشه تابع تصمیمات کادر فنی بودم و هستم هر نظری آنها داشته باشم می پذیرم.

پسر عسگری محمدیان دارنده دو مدال نقره المپیک افزود:در مسابقات جام جهانی لس آنجلس قرار است در وزن 97 کیلوگرم کشتی بگیرم و اگر قرار باشد از این پس در همین وزن به میدان بروم باید تلاشم را چندین برابر کنم چرا که هم برای رسیدن به دوبنده تیم ملی کارم سخت است و هم در میدان جهانی به عنوان کشتی گیری در این وزن تازه وارد شده رسیدن به مدال آسان نخواهد بود.

محمدیان درباره وضعیت فعلی خود نیز اظهار داشت:پس از یک مصدومیت شدید و شکستگی که از ناحیه مچ پا داشتم یک ماهی است که تمریناتم را از سر گرفتم،در حال حاضر در اردوی تیم ملی برای حضور در مسابقات جام جهانی آماده می شوم در مجموع از نظر بدنی و جسمی مشکل خاصی ندارم ،در نهایت امیدوارم بتوانم مزد زحماتم را به بهترین شکل بگیرم.  

انتهای پیام/
برچسب ها: کشتی ، آزاد ، تیم ملی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.