سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در منطقه 3 صورت گرفت:

بهسازی بوستان ملت به مناسبت استقبال از فصل بهار

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 3 گفت: در آستانه فرا رسیدن فصل بهار و به منظور استقبال از شهروندان و مسافرین نوروزی بوستان ملت و یا بوستان شهری در منطقه 3 تهران بهسازی شد.

سعید احمدیانی معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 3 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  درباره بازسازی معابر در بوستان ملت اظهار کرد: بازسازی معابر جداول و سرویس بهداشتی از جمله اقدامات صورت گرفته در بوستان ملت است. 

وی با اشاره به استفاده از کفپوشهای مقاوم سازگار با طبیعت در بوستان ملت افزود: بوستانهای ملت بهشت مادران مازیار نور ارسباران اقاقیا ارغوان  طی سال جاری بازسازی شده است همچنین 33 چشمه سرویس بهداشتی جدید در بوستان ملت و بوستان ارغوان احداث شده است و بازسازی 40 چشمه سرویس بهداشتی نیز در سطوح محدوده از اقدامات معاونت فنی و عمرانی منطقه 3 در سال جاری بوده است. 

معاون فنی عمران این منطقه با تاکید بر اهمیت نگهداشت  شهر گفت: عملیات نگهداشت شهربا هدف توسعه کیفیت زندگی شهری با نظارت همه جانبه در قالب بهسازی خیابانها و معابر سطوح منطقه از جام می‌شود همچنین به منظور تسهیل تردد شهروندان با توزیع 120 هزار تن اسفالت نسبت به روکش آسفالت لکه‌گیری و مرمت معابر اصل و فرعی محلات منطقه 3 اقدام شده است. 

احمدیانی در پایان اضافه کرد: 88 هزار متر مربع پیاده‌روسازی در منطقه 3صورت گرفته است که 100 کیلومتر از آن بهسازی و یک هزار دریچه نیز همسطح سازی شده است. 

انتهای پیام/ 

برچسب ها: شهرداری ، منطقه ، معابر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.