سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رستمیان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

لزوم بررسی گزارش تخلفات زیرمیزی در تهران/ با تعرفه‌های واقعی یک مورد «زیرمیزی» هم زیاد است

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس معتقد است که با رفتن به سمت ارزش نسبی خدمات و واقعی شدن تعرفه‌ها یک مورد زیرمیزی هم زیاد است.

عبدالرحمن رستمیان نماینده مردم دامغان در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اقدامات وزارت بهداشت جهت رفع پدیده زیرمیزی در سال 93 گفت: بسیاری از موارد تخلف زیرمیزی در شهرستان‌ها کنترل و رفع شده است. 

وی افزود: در سال 92 شکایات زیادی مبنی بر تخلفات زیرمیزی در شهرستان‌ها وجود داشت که در سال 93 این شکایات دیگر مشاهده نمی‌شود. 

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی گزارشات مبنی بر تخلفات زیرمیزی در تهران متذکر شد: برخی گزارشات مرتبط با پدیده زیر میزی در تهران نیازمند بررسی‌های جدی است. 

رستمیان در ادامه با بیان اینکه از دست‌اندرکاران و مسئولین امر سلامت می‌خواهیم تا گزارشات خود مبنی بر تخلفات زیرمیزی را تقدیم وزارت بهداشت کنند، تاکید کرد: حتی در صورت عدم اقدامات لازم از سوی وزارت بهداشت مسئولین امر سلامت می ‌وانند گزارشات خود را به کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ارجاع دهند تا به موضوع تخلفات زیر میزی رسیدگی شود. 

نایب کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به عوامل ایجاد شده ارزش نسبی خدمات در تعیین تعرفه‌های واقعی خاطر نشان کرد: با وجود رفتن به سمت ارزش نسبی خدمات و واقعی شدن تعرفه‌ها یک مورد زیر میزی هم زیاد است و نباید باشد. 

انتهای پیام/
برچسب ها: مجلس ، زیر میزی ، گزارش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.