سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حس خوب روابط خانوادگی در رادیو سلامت

برنامه «حس خوب زندگی»، یكشنبه ـ 17 اسفند ماه با موضوع «تحکیم بنیان و روابط خانوادگی» از موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنونده‌های صدای دانش، نشاط و آرامش می‌شود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از  روابط عمومی رادیو سلامت، برنامه «حس خوب زندگی»، یكشنبه ـ 17 اسفند ماه با موضوع «تحکیم بنیان و روابط خانوادگی» از موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش می‌شود.

خانواده به عنوان مهم ترین کانون بشری، عنصر اساسی در تشکیل، پیشرفت و موفقیت یک جامعه و ملت است، لذا سعادت هر جامعه ای منوط به نیک بختی خانواده های آن جامعه است.

روز یكشنبه، حجت الاسلام صداقتی، كارشناس مذهبی با حضور در برنامه «حس خوب زندگی» از ساعت 17:05 به مدت 80 دقیقه با موضوع همکاری در کارهای منزل با تفاهم، کار را لذت بخش تر می کند، به این سوال که از انجام کدام کار در منزل لذت میبرید و کدام کار را دوست ندارید؟ پاسخ می‌دهد.

این برنامه عصرگاهی به تهیه كنندگی موسی نظری و گویندگی معصومه نوازنی كاری از گروه سلامت معنوی و سبك زندگی سالم این شبكه رادیویی است.

گفتنی است، برنامه «حس خوب زندگی» به صورت مجله ای شاد و با بخش های کوتاه و متنوع، به افزایش دانش و آگاهی مخاطبان نسبت به سبک زندگی سالم می‌پردازد.


انتهای پیام/ 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.