سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رجایی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

بازار میوه و محصولات اساسی با توزیع و ذخیره‌سازی مناسب تامین شده است

رییس کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: با ذخیره‌سازی مناسب میوه و محصولات پروتئینی در راستای شب عید و تزریق آن به بازار مصرف، دغدغه‌ای در تامین و کمبود نخواهیم داشت.

عباس رجایی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، افزود: طبق برنامه هر ساله دولت در راستای تنظیم بازار شب عید میوه و محصولات پروتئینی به اندازه تنظیم بازار داخلی و مصرف تامین شده است.

رییس کمیسیون کشاورزی مجلس با اشاره به ذخیره‌سازی سیب پرتغال نارنگی و کیوی طبق مصوب هر ساله توسط مسئولان دولت و ستاد تنظیم بازار اظهار داشت: با ذخیره سازی مناسب میوه و محصولات پروتینی و تزریق آن به بازار در اسفند ماه شاهد نوسان قیمت گرانی کاذب از سوی برخی دلالان و واسطه‌گران نخواهیم بود.

رجایی با اشاره به جهشی بودن قیمت مرغ در طی هفته گذشته تصریح کرد: با ذخیره‌سازی مناسب و تزریق به بازار و حذف نقش واسطه‌گران قیمت‌ها روند تعادلی خواهد یافت.

نماینده مردم اراک در ادامه افزود: قیمت مرغ گرم و منجمد در طی هفته جاری به روند تعادلی خواهد رسید.

رجایی در خصوص افزایش تقاضا در بازار شب عید خاطر نشان کرد: با برنامه‌ریزی و کاهش حلقه‌های بین تولیدکننده اصلی و مصرف‌کننده، دلال‌گری حذف و بازار به ثبات خواهد رسید.

وی اظهار داشت: با قانونمندی سازی نظام توزیع در کشور، واسطه‌ها حذف خواهند شد.

رییس کمیسیون کشاورزی مجلس در پایان با تاکید بر نظام توزیع مناسب در کشور خاطر نشان کرد: چنانچه فاصله بین تولیدکننده اصلی و مصرف کننده نهایی کمتر شود، مشکلات رفع خواهد شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: شب ، عید ، بازار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.