سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عامری:سهم فوتبال بانوان کمتر از مردان نیست/ فوتبال بانوان ممنون زحمات سپنجی و شجاعی است

سرپرست کمیته بانوان گفت: باید شاهد برگزاری تورنمنت بین‌المللی در سال‌های آینده به مناسبت روز "فوتبال بانوان" باشیم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ الهه عرب عامری، سرپرست کمیته بانوان گفت: امیدوارم که ضلع جنوبی آکادمی به فوتبال بانوان اختصاص یابد ودر سال‌های آینده شاهد برگزاری تورنمنتی بین‌المللی به مناسبت روز "فوتبال بانوان" باشیم. این روز که از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا به نام روز "فوتبال بانوان" نامگذاری شده است، یکی از بهترین روزها برای بانوان است که امیدوارم شاهد برگزاری مسابقاتی در سطح بالاتر و بین‌المللی در زمین فوتبال و به همین مناسبت طی سال‌های آینده باشیم. وقتی تمام تماشاگران در تمام دنیا و  رسانه‌های مختلف
اخبار زنان را اعم از لیگ‌های اروپایی را پوشش خبری می‌دهند این نشان می‌دهد که سهم فوتبال زنان کمتر از مردان نیست و حاکی از رشد فوتبال بانوان در سطح آسیا و دنیا است.

عرب عامری گفت: طی تلاشی که کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا و فدراسیون فوتبال برای توسعه فوتبال بانوان انجام می‌دهند امیدوارم که در سال آینده با تاسیس هتل و خوابگاهی مخصوص بانوان در سمت جنوب کمپ تیم‌های ملی این روز را گرامی بداریم و بتوانیم فوتبال بانوان  ایران را به دنیا معرفی کنیم. ما در پایان سال 93 اعزامی به مسابقات چین تایپه خواهیم داشت که امیدوارم در این مسابقات بتوانیم به رده بالاتر راه یابیم.

وی ضمن تشکر از حضور نایب رییسان قبلی از جمله خانم ها سپنجی و شجاعی در این عرصه، گفت: این عزیزان تلاش‌های زیادی برای رشد فوتبال بانوان طی سال‌های اخیر داشته‌اند و اگر امروز فوتبال بانوان توانسته به موفقیتی دست یابد حاصل تلاش‌ها و زحمات این عزیزان است و جا دارد که به خاطر تلاش‌های این دو عزیز از آنها تشکر کنم. فیفا و ای اف سی با رویکرد مثبتی که نسبت به فوتبال بانوان دارند با برپایی این فستیوال در ایران و تمام کشورهای آسیایی به نوعی به دنبال توسعه فوتبال بانوان در سطح دنیا هستند و این فستیوال بهانه‌ای است که بتوانیم به رشد و توسعه فوتبال بانوان در آینده بیشتر بپردازیم و جایگاه بهتری را برای فوتبال بانوان در ایران فراهم کنیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.