سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت‌الاسلام محمدیان در حاشیه اختتامیه کنگره ملی شهدای دانشجو در جمع خبرنگاران:

جلسه بررسی تایید صلاحیت روسای دانشگاه‌های تهران و فرهنگیان بعد از نوروز 94

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور درخصوص تایید صلاحیت روسای دانشگاه تهران و فرهنگیان، گفت: قبل از عید شورایعالی انقلاب فرهنگی جلسه ندارد و بررسی روسای دو دانشگاه فوق به بعد از عید موکول خواهد شد.

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدیان رئیس نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در جمع خبرنگاران درخصوص مشخص نشدن رئیس دانشگاه تهران اظهار داشت: این سوال را از دبیرخانه شورایعالی انقلاب فرهنگی بپرسید.  
 
وی درخصوص هشدار نهادهای نظارتی برای طولانی شدن اداره دانشگاه تهران به وسیله سرپرست اظهار داشت: این موضوع نیز باید در شورایعالی انقلاب فرهنگی مطرح شود و تا وقتی در دستور کار آن شورا قرار نگیرد، نمی‌توان در این خصوص اظهارنظر کرد.  
 
حجت‌الاسلام محمدیان در پاسخ به این سوال که فضای عمومی جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی را نسبت به تعیین روسای دانشگاه تهران و دانشگاه فرهنگیان چطور ارزیابی می‌کنید، گفت: تاکنون بیش از ۸۰ نفر رئیس دانشگاه در شورایعالی انقلاب فرهنگی تائید شدند که البته ممکن است چند موردی نیز باشند که اعضای شورا نظرات مختلفی درخصوص آن‌ها داشته باشند، اما هنوز موضوع تعیین روسای این دو دانشگاه مطرح نشده است.  
 
وی در پاسخ به این سوال که دلیل تعلل در معرفی روسای دانشگاه تهران و دانشگاه فرهنگیان را چه می‌دانید، اظهار داشت: رئیس جلسه (شورایعالی انقلاب فرهنگی) باید موضوع را مطرح کند تا اعضای شورا در این خصوص رای دهند، اما هنوز چیزی در این زمینه مطرح نشده است.  
 
رئیس نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در پایان خاطرنشان کرد: تا قبل از عید شورای عالی انقلاب فرهنگی جلسه ندارد و بررسی روسای دو دانشگاه فوق به بعد از عید موکول خواهد شد.  
 
انتهای پیام/
برچسب ها: تعیین ، روسا ، دانشگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.