سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از پرتاب بطری تا ضربه به داور

حواشی عجیب دیدار پایاسازه تبریز و گیتی پسند اصفهان

دیدار تیم های پایاسازه تبریز و گیتی پسند اصفهان با حواشی خاصی همراه بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ دیدار تیم های پایاسازه تبریز و گیتی پسند اصفهان در هفته بیست و پنجم برای هر دو تیم در بالا و پایین جدول حیاتی بود و هیچ تیمی راضی به از دست دادن امتیاز این بازی نبود.

در طول بازی محمد کشاورز مربی بازیکن تیم گیتی پسند با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد. در ادامه مجید زارعی مربی تیم پایاسازه هم با دریافت کارت قرمز از تیمش جدا شد تا دو تیم بدون مربی به بازی ادامه دهند.

خطاهای متعدد تیم پایاسازه خیلی زود آنها را پنج خظا کرد و در حالی که بازی با نتیجه ۲-۲ در جریان بود و در فاصله ۷ ثانیه مانده به پایان بازی داور با اعلام خطا یک پنالتی نقطه دوم به گیتی پسند اصفهان داد که این خطا با اعتراض شدید تماشاگران و بازیکنان و عوامل تیم پایاسازه همراه شد و بسیاری از افراد بدون مسئولیت وارد زمین شدند تا داور را تحت فشار بگذارند.

با آرام تر شدن جو احمد اسماعیل پور از گیتی پسند برای زدن پنالتی اماده شد و در این لحظه پرتاب بطری به سوی او و توپ موجب از دست رفتن ضربه پنالتی شد و داور دوم اعلام تکرار ضربه را کرد. در این لحظه بار دیگر عوامل باشگاه پایاسازه از تماشاگر و بازیکن گرفته تا کادر فنی وارد زمین شدندو به شدت به داور اعتراش کردند که حتی یک ضربه از سوی تماشاگران به شکم داور مسابقه زده شد و بعد از دقایقی وقفه داور اول با پرتاب دراپ بال رای به ادامه بازی داد و سوت تکرار پنالتی داور دیگر را وتو کرد تا بازی با همین نتیجه مساوی به پایان برسد.


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۸:۵۷ ۱۶ اسفند ۱۳۹۳
این چه خبری هستش!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
چرا وقتی از اخبار اطلاع ندارین خبر می ذارین؟؟؟؟؟؟
کجا داور دراپ بال انداخت. داور اعلام اول کرد که کاملاً درست بود.