سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قاتل فراری افغانستان در چنگال پلیس ایران/ قتل معشوقه به خاطر مخالفت‌های مادرش

تبعه افغانی که دو سال پیش دختر مورد علاقه‌اش را در کشور افغانستان به قتل رسانیده بود، ‌در شهرستان محلات استان مرکزی دستگیر شد.

سرهنگ فرامرز گودرزی فرمانده انتظامی شهرستان محلات در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر متواری شدن و سکونت قاتلی تبعه کشور افغانستان در شهرستان محلات، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با اقدامات فنی و اطلاعاتی مناسب و همکاری پلیس اینترپل، ماموران مخفیگاه متهم را در یکی از محله‌های شهرستان محلات، شناسایی کردند و در عملیاتی غافلگیرانه موفق به دستگیری متهم شدند.

اعتراف به قتل در مسیر مدرسه

سرهنگ گودرزی اضافه کرد: در بازجویی‌های پلیس، متهم در برابر مستندات قانونی لب به سخن گشود و به قتل دختری جوان در کشور افغانستان اعتراف کرد و اذعان داشت، که از مدت‌ها پیش دختری را دوست داشته و بار‌ها به خواستگاریش رفته بود که با توجه به مخالفت‌های مادر او و همچنین شرایط اقتصادی نامناسب موفق به ازدواج با او نمی‌شود.

قاتل ادامه داد: از مدت‌ها قبل در کمین دختر مورد علاقه خود بوده و سرانجام او را در راه مدرسه به صورت ناگهانی با ضربات چاقو غافلگیر و به قتل می‌رساند و پس از انجام قتل در کشورهای حوزه خلیج فارس و ایران متواری می‌شود.

انتقام در بستر قتل


فرمانده انتظامی شهرستان محلات گفت: قاتل در روند باز جویی، انگیزه خود را از قتل مقتول، خالی کردن عقده روانی خود ابراز داشت و اعلام کرد با این کار می‌خواسته از مادر دختر مورد علاقه‌اش انتقام بگیرد.

سرهنگ گودرزی خاطر نشان کرد: قاتل با تشکیل پرونده قضایی برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.