سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آتش سوزی گسترده در انبار سیلندر گاز مایع/ دو کارگر دچار سوختگی شدند

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی گسترده در انبار سیلندر گاز و مصدوم شدن چهار تن خبر داد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، درباره جزئیات این آتش سوزی اظهار داشت: در ساعت 20:22 دقیقه شب گذشته ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران از آتش سوزی در انبار سیلندر گاز در جاده سولقان مطلع شد و بلافاصله چهار ایستگاه آتش نشانی به همراه تانکر آب و خودرو‌های تنفسی عازم محل حادثه شدند.

وی ادامه داد: در انتهای گاراژی که محل صافکاری، نقاشی و تعمیرات خودرو بود، انباری به وسعت 150 متر مربع محل نگهداری سیلندر گاز مایع بود که به دلیل نا مشخصی به یک باره طعمه حریق و کاملا شعله ور شده، به طوریکه از شدت حرارت سقف انبار فرو ریخته بود و یک دستگاه خودرو پیکان که در مقابل این انبار پارک بود، طعمه حریق شد.

ملکی افزود: هر لحظه امکان انفجار سیلندر‌های گاز بود که آتش نشانان بلافاصله سیلندر‌های گاز را از محل خارج و سپس حریق را مهار کردند.

وی خاطرنشان کرد: تا قبل از رسیدن نیروهای آتش نشانی، دو کارگر (افغانی 25 ساله و ایرانی 32 ساله) که دچار سوختگی شده بودند، با کمک مردم از محل حریق خارج شدند و توسط تکنسین‌های اورژانس به مراکز درمانی اعزام شدند.

به گفته این مقام مسئول در آتش نشانی، دو تن از آتش نشانان نیز در این حریق دچار دود گرفتگی شدند که پس از پایان عملیات به مراکز درمانی منتقل شدند و آتش نشانان پس از ایمن سازی محل و تخلیه دود، عملیات را در ساعت 22:48 دقیقه به پایان بردند.

انتهای پیام/

برچسب ها: سیلندر ، گاز ، آتش سوزی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.